• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400081108583
  • خبرنگار : 50223

توضیحات عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در رابطه با درگیری با رئیس دانشگاه

توضیحات عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در رابطه با درگیری با رئیس دانشگاه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج به عنوان یک طرف درگیری با رئیس دانشگاه، طی تماس تلفنی با خبرنگار ایسنا توضیحاتی در خصوص علت این درگیری ارائه کرد.

مجید بهره‌ور، این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا توضیحات رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص علت درگیری را خلاف واقع دانست و توضیح داد: بنده به علت مشکلات خانوادگی و بیماری مادرم درخواست ماموریت به دانشگاه گیلان را داشتم اما با وجود اینکه هیئت رئیسه دانشگاه با درخواست اینجانب موافقت کرده بود رئیس دانشگاه نمی دانم به چه دلیلی مخالف کرد.

وی افزود: بحث درخواست من تمام شده بود تا اینکه متوجه شدم اعضای هیئت علمی دیگر از راه های دیگر وارد شدند و با درخواست آنها برای انتقال دائم به شهرهای مشهد و همدان موافقت شد؛ آیا چون پارتی ندارم باید اینطور با من برخورد شود و رئیس دانشگاه بین چند نفر تبعیض قایل شود.

بهره ور اظهار کرد: سال ۸۳ بورس دانشگاه یاسوج شدم و از سال ۸۵ شروع بکار کردم و قصد انتقالی نداشتم بلکه یک سال ماموریت تقاضا دادم.

این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه جای پدر من هست اما به علت چنین رفتاری به من فشار آمد و اعصابم خورد شد و فلاسک چای توی اتاق را به دیوار زدم که در شأن من نبود و عذرخواهم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۱۹:۵۶

ایشون کاملا دروغ می گن و هیئت رئیسه مخالف بوده و موضع دکتر عریان ملایم‌تر بوده

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۲ ۱۰:۵۵

موافقت نکردن با انتقال هم حق دانشگاه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۲۰:۰۳

سلام و احترام 1. انتقالی حق هر کارمند یا عضو هیات علمی است پس از سپری کردن تعهدات. هیچ قانونی کارکنانش را مکلف نکرده است 30 سال در یک محیط کار کنند. نظرات رییس دانشگاه خلاف ایین نامه هیات علمی است. 2. ارتقاء به مرتبه بالاتر علمی حاصل تلاش عضوهیات علمی است نه امتیاز دانشگاه. دانشگاه بدون تلاش فرد در حیطه های مقرر شده امتیازی نمی دهد. 3.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۲ ۱۶:۳۸

سلام طبق همون آیین نامه ای که شما استناد میکنید! هیات رئیسه هم این اختیار رو دارند و از جمله رئیس دانشگاه که با انتقالی و ماموریت یک فرد موافقت نکنند. ایشون میتونستن به مراجع بالاتر شکایت کنند و حق خودشون رو مطالبه کنند! اگه قرار باشه هرکی بابت کوچکترین مخالفتی به مسئولین بی احترامی بکنه که دیگه قانون و آیین نامه لازم نبود و سنگ روی سنگ بند نمیشه!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۲۰:۱۲

با سلام این اولین بار نیست که رئیس دانشگاه آقای عریان متاسفانه افراد را عصبانی می کند. .بنده هم هشت ماه است حقوقم توسط ایشان قطع شده و متاسفانه هیچ پاسخ قانع کننده ای نمی دهند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۲ ۱۶:۴۰

حتما تو هم حقت بوده! یه نگاهی به رفتار و گفتار خودت بکن شاید جواب رو پبدا کنی! اگه فکر میکنی حقت ضایع شده چرا شکایت نمیکنی از مراجع قضایی!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۱ ۲۱:۴۳

جناب دکتر مجید بهره‌ور، عضو محترم هیئت علمی دانشگاه یاسوج با سلام : به هر دانشگاهی میخواهید بروید فقط به دانشگاه گیلان نروید . این دانشگاه در اجرای سیاست یک بام و دو هوا استاد است. بنده سه بار طبق قانون درخواست بازنشستگی کردم ولی با من مخالفت میشد ولی بالاخره مجبورشان کردم با درخواستم موافقت کنند. چندین بارهم از این دانشگاه به وزارت شکایت کردم.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۲ ۱۲:۳۵

به نظر من وزارت علوم باید شرطی بگذارد مثلا 10 سال خدمت که پس از آن موافقت دانشگاه مبدا برای انتقال لازم نباشد. زیرا اگر شخصی حتی 10 سال هم در دانشگاهی نفر اول آموزش و پژوهش و ... هم باشد موقع انتقال دانشگاه مبدا با او موافق نیست و برای این مخالفت حق هم دارد چون نمی خواهد نیروی خوب خود را از دست دهد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۵ ۰۹:۰۵

سلام هیچ مطلب خلاف واقعی توسط ریاست دانشگاه بیان نشده و بیانات ریاست دانشگاه عین واقعیت است. مثل هر عضو هیات علمی درخواست مأموریت ایشان از طریق مجاری مربوطه به هیات رئیسه ارائه شده و پس از دریافت درخواست در جلسه هیات رئیسه مطرح و بدلیل ناکافی بودن اطلاعات، مصوب گردید که بررسی‌های بیشتر صورت گیرد. در جلسه‌ای دیگر و پس از جمع‌آوری اطلاعات مجدداً درخواست مأموریت ایشان بررسی و با توجه به شرایط، مورد موافقت قرار نگرفت. برخلاف ادعای آقای دکتر بهره‌ور هیچ موافقت اولیه‌ای هم صورت نگرفته بود. تمامی مستندات موجود است و توسط خبرنگار این خبرگزاری و دیگر خبرگزاری‌ها نیز رؤیت شده است.