• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400081108657
  • خبرنگار : 30054

تلویزیون کریستالی سامسونگ 2021؛ بی نظیر در طراحی و قیمت

تلویزیون کریستالی سامسونگ 2021؛ بی نظیر در طراحی و قیمت

اگر قصد دارید یک تلویزیون LED با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید و در بین برندهای مختلف مانده اید کدام یک بهتر است؛ در ادامه با ما همراه باشید می خواهیم به بررسی تلویزیون های کریستالی (LED) سامسونگ بپردازیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام افرالند، خرید یک تلویزیون اولد یا کیولد هر چند گزینه خوبی است اما قیمت بالای نمایشگرها باعث می شود بیشتر افراد سراغ تلویزیون های ال ای دی بیایند که هم قیمت پایین تری دارند و هم کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهند. از آن جایی که یکی از اساسی ترین اصول سامسونگ خلاقیت و تمایز است، تلویزیون های LED خود را با نام تجاری جدیدی معرفی کرده است تا هم کمی تنور رقابت ها را داغ تر کند و هم اینکه کاربران را هنگام خرید تلویزیون بیشتر سردرگم نام های متنوع و عجیب کند. نگران نباشید به دور از همه تکنیک های بازاریابی که شرکت های سازنده تلویزیون روی محصولات خود پیاده کرده اند می خواهیم به شما بگوییم تلویزیون سامسونگ کریستالی ارزش خرید دارند یا خیر؟ همراه ما باشید.

تلویزیون های کریستالی چی هستند؟

بعد از کلی تحقیق برای درک تفاوت تلویزیون کریستالی سامسونگ و ال ای دی های معمولی به یک نتیجه رسیدیم. تمام این حرف و حدیث ها در مورد Crystal UHD برای متفاوت نشان دادن آن است در حالی که تفاوت آنچنانی بین تلویزیون Crystal UHD و 4K LED وجود ندارد. شرکت ها عادت کرده اند که نام برند رقیب را برای محصولات خود انتخاب نکنند بنابر این با کمی تغییر ریز در آن یک نام جدید برای محصول انتخاب می کنند. دلیل اصلی هم آشکارا برای رقابت بیشتر است که در نهایت به سرگیجه کاربرانی که قصد خرید تلویزیون دارند منجر می شود.

تلویزیون های فورکی یا کریستالی سامسونگ از پنل LCD/LED استفاده می کنند و به نسبت مدل های معمولی کمی زاویه دید و رنگ های بهتری را نمایش می دهند. اگر می خواهید یک تلویزیون ال ای دی خریداری نمایید مدل های سامسونگ، سونی، ال جی قیمت های مختلف، سایزهای مختلف و امکانات متنوعی ارائه می دهند. اما مدل های همرده تقریباً امکاناتی شبیه به هم دارند و اصلی ترین دلیل انتخاب می تواند علاقه به یک برند خاص باشد؛ چون امکانات و فناوری ها تقریباً شبیه به هم هستند.

چرا باید یک تلویزیون LED سامسونگ بخریم؟

با توجه به توضیحاتی که در قسمت بالاتر دادیم بیشترین تاثیر در خرید تلویزیون علاقه به برند است اما در بین مدل های موجود در یک بازه قیمتی شاید یک تلویزیون فناوری داشته باشد که دیگر ندارد یا به نسبت مدل های همرده فاقد یک فناوری باشد. قبل از خرید بایت اولویت بندی کنید و تعیین کنید که چه انتظاراتی از تلویزیون خود دارید و به دنبال چه امکاناتی در آن نمایشگر هستید به این ترتیب بهتر می توانید مدل ایده آل را برای خودتان انتخاب کنید.

تلویزیون کریستالی سامسونگ 2021؛ بی نظیر در طراحی و قیمت

بهترین تلویزیون های کریستالی سامسونگ 2021

بهترین تلویزیون های Crystal UHD در 3 سری تولید می شوند که هر کدام به نسبت قیمت امکانات و تکنولوژی های مختلفی را ارائه می دهند. هر سری شامل چند مدل مشابه است که ما در اینجا به بررسی بهترین و پرفروش ترین مدل در هر سری می پردازیم.

تلویزیون سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ AU9000 بالارده ترین و گران قیمت ترین Crystal UHD TV سامسونگ است. این مدل هر چند از فناوری کیولد بهره مند نیست اما کیفیت فوق العاده عالی دارد. کیفیت تصویر و روشنایی بالا؛ سیستم صوتی با فناوری های پیشرفته و طراحی بسیار باریک و شیک اصلی ترین ویژگی های این مدل هستند. همانطور که اشاره کردیم تلویزیون های کریستالی جزو مدل های ارزان قیمت هستند برای همین سامسونگ بهترین فناوری های خود را روی آن ها پیدا نکرده است. یکی از ضعف های وارده بر این محصول نداشتن رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از رفرش ریت 60 هرتز است؛ هر چند سامسونگ ادعا می کند از عملکرد گیمینگ ویژه ای برخورد است.

کیفیت تصویر: فورک

رفرش ریت: 60 هرتز

سیستم صوتی: 20 وات

پشتیبانی از فناوری Q-Symphony

پشتیبانی از Object Tracking Sound

دارای عملکرد گیمینگ

زاویه دید گسترده

پایه دو شاخه ای متصل به هم

تلویزیون سامسونگ AU8000

اگر یک تلویزیون قیمت متوسط می خواهید که نه خیلی گران باشد نه خیلی ارزان و طبیعتاً کیفیت خیلی خوبی داشته باشد تلویزیون سامسونگ AU8000 را انتخاب کنید. این مدل کیفیت تصویر فورکی دارد، روشنایی صفحه و زاویه دید عالی دارد. امسال سامسونگ برخلاف قبل تلویزیون های خود را مقداری باریک تر تولید کرده که همین موضوع خود می تواند یک نقطه قوت عالی باشد. سامسونگ در سال 2021 ریموت کنترل های جدیدی را تولید کرده است که با نور طبیعی یا مصنوعی قابل شارژ هستند اما از آن جایی که این یک فناوری جدید است فقط در مدل های پیشرفته کیولد حضور دارد.

تلویزیون کریستالی سامسونگ 2021؛ بی نظیر در طراحی و قیمت

کیفیت تصویر: فورکی

رفرش ریت: 60 هرتز

سیستم صوتی: 20 وات

پشتیبانی از فناوری Q-Symphony

پشتیبانی از Object Tracking Sound

بهره مند از عملکرد گیمینگ

زاویه دید گسترده

پایه دوشاخه ای خشابی

تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 پرفروش ترین تلویزیون 2021 این شرکت می باشد. اصلی ترین دلیل محبوبیت این مدل قیمت پایین آن است. تلویزیون اقتصادی ارزان قیمت AU7000 کیفیت خوبی دارد و لزومی به داشتن امکانات پیشرفته ندارد. همین مورد خود دلیل بر قیمت کمتر AU7000 است و آن دسته از کاربرانی که یک تلویزیون ارزان می خواهند بیشترین میزان خرید از این نمایشگر  را دارند. در قسمت های بالاتر در مورد فناوری های پیشرفته صحبت کریدم اما مخاطب و خریداران اصلی au7000 کسانی هستند که نمایشگری می خواهند برای استفاده های معمولی و خیلی اهل بازی کردن با تلویزیون یا قابلیت های روز نیستند. پس اگر شما هم جزو این گروه هستید لازم نیست یک مدل پیشرفته گران قیمت بخرید می توانید تلویزیون AU7000 را انتخاب کنید.

کیفیت تصویر: فورکی

رفرش ریت: 50 هرتز

سیستم صوتی: 20 وات

پشتیبانی از فناوری Q-Symphony

پشتیبانی از Object Tracking Sound

زاویه دید گسترده

پایه: جانبی دو شاخه

در صورتی که هنوز نمی دانید په تلویزیونی خریداری کنید، پیشنهاد می کنم با کارشناسان فروش افرالند تماس بگیرید و از مشاوره قبل از خرید آن استفاده کنید؛ تا در خصوص محصول و امکانات اطلاعات بیشتری به دست آوردی.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha