• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400081108684

استاندار قم:

نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است

نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است

ایسنا/قم استاندار قم گفت: نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است و باید تمامی ظرفیت‌های لازم در جهت تکمیل این پروژه به کار گرفته شود.

بهرام سرمست در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن نمایشگاه بین المللی قم برگزار شد اظهار داشت: علاقه مند هستیم تا پیگیر تسریع در اجرای پروژه نمایشگاه باشیم.
استاندار قم افزود: نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است و باید تمامی ظرفیت‌های لازم در جهت تکمیل این پروژه به کار گرفته شود.
وی تصریح کرد: گفتگوی بخش خصوصی و دولت با هدف شناسایی مشکلات و رفع موانع تولید در محل نمایشگاه دائمی و بین المللی قم برگزار شد با این نیت که مصوبات جلسه قبل پیگیری شود و مصوباتی را در مورد بهره برداری از نمایشگاه داشته باشیم.
سرمست عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که مطرح بوده راه دسترسی نمایشگاه است و مقرر شد با پیگیری راه دسترسی در اختیار نمایشگاه قرار بگیرد و مکاتبه ای با وزارت راه برای طراحی یک مسیر موقت صورت بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین الحاق اراضی در طرح های توسعه ای یکی از موضوعات جلسه بود که که در کارگروه زیربنایی مطرح می شود و نهایتا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اهداف نمایشگاه به تصویب برسد.
استاندار قم افزود:مساله دیگر پارکینگ نمایشگاه است که با همکاری شهرداری و سایر سازمان ها این مشکل رفع می شود، در ارتباط با بخش کشاورزی نیز طرح جدیدی وزارت کشاورزی برای محصولات کشاورزی مطرح شد.
وی بیان کرد:با توجه به اینکه 7 استان اجباری هستند و در استان قم اختیاری است قرار شد جهاد کشاورزی با همراهی تشکل های صنفی بخش کشاورزی دنبال کند و کشاورزان از مزایای طرح استفاده کنند.
سرمست خاطرنشان کرد: در مورد تامین سوخت ادوات کشاورزی تصمیمات حمایت کننده گرفته شد همچنین در مورد سند واحدهای سنگبری که در جانه قدیم تهران استقرار دارد، پیرو مصوبات قبلی و مصوبات قبلی قرار شد معاونت عمرانی جلساتی را با حضور مسئولان تشکیل دهد و برابر مقررات اسناد صادر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha