• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400081208804
  • منبع : نمایندگی همدان

شهردار درخواست کرد:

حمام ۲۵۰ ساله دمق به شهرداری واگذار شود

حمام ۲۵۰ ساله دمق به شهرداری واگذار شود
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان شهردار دمق با اشاره به حمام قدیمی این شهر گفت: این حمام قدیمی،۲۵۰ سال قدمت داردو صحبت‌های اولیه با میراث فرهنگی برای واگذاری این حمام به شهرداری صورت گرفته است.

مصطفی محمدی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این حمام در محله پایین شهر دمق واقع شده است و شهرداری تصمیم به مرمت این حمام را دارد تا بتوانیم سفره خانه سنتی تأسیس کنیم. 

وی بیان کرد: با توجه مطالعات صورت گرفته در شهر دمق ،در بحث درآمد زایی شهرداری، ما در شهرداری دمق در درآمد پوششی مانند عوارض مبلغ قابل توجهی دریافت نمی‌کنیم، بنابراین اجرای پروژه عمرانی امکان پذیر نیست.

وی افزود:در جلسات برگزار شده با اعضای شورای اسلامی، ایجاد کارخانه تولید بتن در شهر دمق از جمله اقدامات برای ایجاد درآمد پایدار و اشتغال‌زایی است، در سنوات گذشته،شهرداران قبلی کارهای اولیه ایجاد کارخانه تولید بتن را انجام داده‌اند .

محمدی‌وند با اشاره به مجتمع تجاری شهر دمق گفت: مجتمع تجاری شهر دمق که سنوات گذشته توسط شهرداران قبلی آغاز شده، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد:این مجتمع ۳۵ واحد تجاری دارد که برای ایجاد درآمد پایدار کمک کننده بوده و از جمله اولویت‌های شهرداری دمق است و پیش بینی می‌شوددر دهه مبارکه فجر بهره‌برداری برسد.

شهردار دمق با اشاره به حمام قدیمی این شهر گفت:حمام قدیمی،۲۵۰ سال قدمت دارد؛صحبت های اولیه با میراث فرهنگی برای واگذاری این حمام به شهرداری صورت گرفته است.

وی از پروژه‌های عمرانی دیگر نیز خبر داد و گفت: احداث پارک بانوان، پیش‌بینی مسیری برای دوچرخه سواری بانوان، افزایش مبلمان شهری، نور پردازی شهر و یکسان‌سازی نماهای ساختمانی شهر دمق از جمله پروژه‌های عمرانی در دست پیگیری است.

شهردار دمق افزود: با مذاکرات صورت گرفته با بخش خصوصی ۱۵ هکتار زمین برای تأسیس دامداری صنعتی اختصاص یافته است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha