• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1400081208898
  • منبع : سازمان بسیج مستضعفین

تویسرکانی عنوان کرد

تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود/دعوت از مردم برای حضور در مراسم ۱۳ آبان

تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود/دعوت از مردم برای حضور در مراسم ۱۳ آبان

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در مراسم ۱۳ آبان امسال، تاکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در مراسم ۱۳ آبان امسال، تاکید کرد: حوزه و دانشگاه همانند گذشته، متحد و استوار و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم، دست از مقابله با استکبار جهانی برنداشته و با قدرت مسیر گذشته خود را دنبال می‌کنند. حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و استعمارگران است.

تویسرکانی گفت: تسخیر لانه جاسوسی از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است که ثمرات آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امام خمینی (ره) با حمایت از دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا در ایران به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی در جهت استقلال طلبی و قطع ید از مستکبران و سلطه طلبان، با هیچ کس تعارف ندارد.

تویسرکانی ادامه داد: سفارت آمریکا مرکزی برای طراحی و اجرای توطئه علیه ملت ایران بود که پس از دستیابی به اسناد این سفارتخانه بسیاری از حقایق روشن شد. سفارت آمریکا در طراحی کودتاها و آشوب ها، نقش آفرینی کرده و به دنبال نفوذ در کشور برای استمرار سلطه گری خود بود.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه گفت: بیاینه الجزایر نیز به خوبی نشان داد که ایالات متحده آمریکا نه تنها به هیچ عرف دیپلماتیکی پایبند نیست، بلکه با بدعهدی و زیاده خواهی تنها به دنبال استعمار و استثمار ملل دیگر است که با حماسه ۱۳ آبان به هدف خود نرسید.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود که به ملت ایران نشان داد آمریکا همواره علیه منافع و امنیت کشورمان فعالیت می‌کرده است. اقدام تحسین برانگیز دانشجویان پیرو خط امام، خط بطلانی بر تفکرات واهی سردمداران آمریکایی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha