• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400081209286
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز: روند رسیدگی به مشکلات مردمی را از نزدیک رصد می‌کنم

استاندار البرز: روند رسیدگی به مشکلات مردمی را از نزدیک رصد می‌کنم

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی دیداری که با جمعی از مردم در بخش رامجین داشتیم به صورت میدانی و از نزدیک در جریان درخواست‌های مردمی قرار گرفتیم و با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم، تمامی درخواست‌ها با دستور ویژه به مدیران مربوطه ارجاع شد و رسیدگی به آنها را دنبال خواهم کرد.

عزیزاله شهبازی در حاشیه سفر نیم روزی به شهرستان چهارباغ، گلباران گلزار شهدای بخش رامجین، دیدار چهره به چهره با مردم این بخش و بازدید از یک واحد تولید مواد غذایی برند ملی که روز چهارشنبه ۱۲ آبان صورت گرفت، افزود: با توجه به ظرفیت های چهارباغ، تراکم جمعیت و ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه برای آبادانی این منطقه، طی پیگیری های مجدانه، این بخش به شهرستان ارتقا یافت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: متعاقب این توفیق بزرگ، اقدامات بسیاری برای تقویت زیرساخت ها، استقرار ادارات و دستگاه ها برای تمرکز در خدمات رسانی به مردم و... محقق شده و این روند با سرعت ادامه دارد.

شهبازی گفت: در این بازدید از راه های شهری و روستایی چهارباغ و روند اجرای پروژه ها دیدن شد و دستور لازم به مدیران مربوطه داده شد.

وی افزود: طی دیداری که با جمعی از مردم در بخش رامجین داشتیم به صورت میدانی و از نزدیک در جریان درخواست های مردمی قرار گرفتیم و با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم، تمامی درخواست ها با دستور ویژه به مدیران مربوطه ارجاع شد و رسیدگی به آنها را دنبال خواهم کرد.

استاندار البرز گفت: در ادامه این سفر یک روزه از یک واحد تولید مواد غذایی که یک برند معروف ملی با سابقه فعالیت ۵۰ ساله و اشتغال ۶۰۰ نفر نیز محسوب می شود دیدن کردیم.

وی افزود: این واحد بخش عمده نیاز بازار در حوزه کنسرو و انواع سس ها را تامین می کند.

شهبازی گفت: راهبرد ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است و برای تحقق این امر مهم با اهتمام ویژه ای در میدان هستیم.

وی افزود: در خصوص این واحد مدیران مجموعه، مسائلی را مطرح کردند که به طور قطع طی جلسه تخصصی نسبت به بررسی و حل آنها اقدام می شود.

استاندار البرز گفت: با رفع مشکلات، اشتغال، تولید و صادرات در این مجموعه افزایش خواهد یافت چراکه کیفیت تولیدات این واحد کم نظیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha