• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400081209381
  • خبرنگار : 71518

سیف‌الله‌پور: سازمان لیگ سال گذشته کل مبلغ تبلیغات محیطی را دریافت کرد

سیف‌الله‌پور: سازمان لیگ سال گذشته کل مبلغ تبلیغات محیطی را دریافت کرد

مدیرعامل نساجی گفت: امروز اعلام کردند که سازمان لیگ در سال گذشته کل مبلغ تبلیغات محیطی را دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، ایزد سیف‌الله‌پور پس از جلسه امروز(چهارشنبه) مدیران باشگاه‌ها با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه امروز پیرامون بحث تبلیغات محیطی و حق پخش بود و دوستان راهکار دادند و قرار شد کارگروهی از سوی فدراسیون فوتبال تشکیل شود. آقای عزیزی خادم تاکید داشتند که از باشگاه‌های خصوصی باید حمایت بیش‌تری صورت گیرد و جا دارد از او تشکر کنم. قرار شد طی هفته‌ آینده این کارگروه کار خودش را شروع کند و انجام دهد تا اختلافات در این رابطه حل شود و ان‌شاءالله باشگاه‌ها بتوانند درآمدهای بیش‌تری داشته باشند.

او ادامه داد: آقای آجورلو خواهان این بود که تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد که موافق و مخالفانی داشت اما قرار شد در هفته‌ آینده با تشکیل کارگروه به جمع‌بندی برسند. اگر قرار باشد سازمان لیگ، تبلیغات محیطی را به عهده بگیرد که باید راهکار تازه‌تری داشته باشد و اگر قرار باشد باشگاه استقلال این کار را انجام دهد باید برنامه‌ریزی و ضمانت‌نامه‌های معتبری را ارائه دهد تا مثل گذشته نشود که یک سری‌ها می‌آمدند و قراردادهایی را می‌بستند اما به تعهدات خودشان عمل نمی‌کردند.

مدیرعامل نساجی درباره موضع باشگاه خصوصی نساجی در این رابطه گفت: فقط چهار باشگاه در لیگ خصوصی هستند و باشگاه نساجی هم جزو پنج تیم پر هوادار لیگ است و حق این باشگاه باید بیش‌تر باشد. من این را در جلسه گفتم و خوشبختانه رییس فدراسیون هم اعلام کرد و خواستند که نگاه به تیم‌های خصوصی متفاوت باشد. در گذشته هم یک سری هزینه تبلیغات محیطی از سازمان لیگ دریافت می‌کردیم اما قرار شد که با تشکیل کار گروه در هفته آینده به یک جمع بندی برسیم.

او درباره مجموع تبلیغات محیطی لیگ گفت: ما در این رابطه اطلاعی نداریم اما یک سری پرداختی‌ها داشته‌اند و در این رابطه شفافیت وجود دارد. به زودی هم اعلام می‌شود کل مبلغ تبلیغات محیطی چقدر است. در گذشته بیش از ۶۰ تا ۷۰ میلیارد پرداخت می‌کردند اما باقی مانده مبلغ را پرداخت نمی‌کردند اما امروز اعلام کردند که سازمان لیگ در سال گذشته کل مبلغ تبلیغات محیطی را دریافت کرده است.

سیف‌الله‌پور در رابطه با اخراج ساکت الهامی در بازی با گل گهر گفت: همکاران‌مان در کنار زمین گفتند که آقای بنیادی‌فر به الهامی گفت اگر کارت بدهم محرومیت تعلیقی‌ات به حالت اجرا در می‌آِید. اگر دیده باشید در کارت اول به آقای الهامی کارت زرد داد. ما به تصمیمات داوران همیشه احترام می‌گذاریم اما این را داشته باشید که وقتی یک داور در چهار بازی چهار بار یک نفر را اخراج می‌کند، یک مقدار برای مربی ذهنیت ایجاد می‌شود. آقای الهامی نسبت به این اتفاقات از داور عذرخواهی کرد اما داور هم باید نسبت به مربیان مهربان‌تر باشد.

سیف‌الله‌پور در ادامه درباره اظهارات گزارشگر تلویزیونی راجع به ساکت الهامی در زمان اخراج او گفت: ایشان نظر خودشان را گفته است ولی خواهشی که از تهیه‌کنندگان تلویزیون استانی دارم این است که بازی‌ها به صورت بین‌المللی پخش می‌شود. بعضی از گزارشگران فکر می‌کنند در حال گزارش لیگ محلات بین دو تیم روستایی است. این درست نیست یک گزارشگر جانب‌دارانه صحبت کند. هزاران هزار هوادار این بازی را دیدند و ما نماینده کل شمال ایران هستیم. انتظار برخورد با او را داریم ولی از او شکایت نمی‌کنیم. انتظار داریم بیش‌تر رعایت کنند.

مدیرعامل نساجی در واکنش به اظهاراتش در برنامه فوتبال برتر مبنی بر این که هواداران به خاطر مساله حضور بانوان اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا نمی‌کنند، توضیح داد: من گفتم وقتی الان همه مناسبت‌ها که قبلا تعطیل بودند، در حال برگزاری هستند و همه هم زیر سقف برگزار می‌شود، این تعجب برانگیز است که بازی‌هایی که در فضای باز است، بدون تماشاگر برگزار می‌شود. این مساله یک مقداری شک برانگیز است. از طرفی خود ما می‌دانیم که فیفا از فدراسیون فوتبال خواسته ورود بانوان آزاد شود. امیدواریم مسوولان امر راه‌حلی بیندیشند.

او افزود: ما پیشنهاد هم دادیم که به منظور قدرشناسی از کادر محترم درمان، تعدادی از خواهران عزیزمان را به ورزشگاه بیاوریم. باشگاه سپاهان چنین کاری را قبل از بازی‌اش انجام داد و مشاهدی کردید چه جو خوبی ایجاد شد. حضور بانوان باعث می‌شود خیلی از فحاشی‌هایی که در ورزشگاه رخ دهد، اتفاق نیفتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha