• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1400081209407
  • خبرنگار : 71021

ضرغامی به صوفی حکم داد

ضرغامی به صوفی حکم داد

محمدحسین صوفی با حکم عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران شد.

به گزارش ایسنا، صوفی در سال ۱۳۹۳ براساس تصمیم اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، به‌عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.. او همچنین همزمان با دوران ریاست ضرغامی در سازمان صدا و سیما، مسؤولیت‌هایی چون معاونت صدای رسانه ملی، معاونت برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما، ریاست مرکز موسیقی این سازمان، مدیرکلی سیمای استان‌ها و مدیریت شبکه ۲ سیما را به عهده داشت.

پیش‌تر، حسین اربابی، رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بود که مراسم تودیع او و معارفه محمدحسین صوفی چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور علی دارابی ـ قائم‌مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ برگزار شد. حکم صوفی با امضای ضرغامی نهم آبان‌ماه صادر شده است.

ضرغامی به صوفی حکم داد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می شود که در سال ۱۳۱۴ در ایران آغاز به کار کرد. تا پیش از انقلاب با عنوان کانون جهانگردی و اتومبیل کلوپ شاهنشاهی فعالیت می‌کرد که پس از انقلاب با تصویب لایحه قانونی در شورای عالی انقلاب در تاریخ ۳ آذر ۱۳۵۸ به کانون جهانگردی و اتومبیل کلوپ جمهوری اسلامی ایران تغییر نام داد. کانون سال‌ها زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود تا این‌که با تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به زیرمجموعه آن اضافه شد که در دهه ۸۰ به دلیل قراردادهایی که برای اجاره اماکن تاریخی می‌بست، حواشی زیادی را ایجاد کرد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی درحال حاضر در زمینه برگزاری انواع مسابقات اتومبیلرانی، رالی و برپایی نمایشگاه، کمپینگ، صدور اسناد بین‌المللی رانندگی و خودرو، امداد خودرو، خدمات مسافرتی و گردشگری و خدمات رسانه‌ای فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۲ ۱۸:۱۱

سلام می دانم که نظرم را نمایش نمی دهید . اما یک سوال از جناب مهندس ضرغامی دارم . انتخاب اقای صوفی با کدام تخصص ایشان همسویی دارد ؟ایشان مومن ،صادق و... هستند اما تخصص رالی و اتومبیلرانی را واقعا ندارند چرا شایسته سالاری که سالها پیش رهبر معظم انقلاب به ان تاکید داشتند را توجه نکردید ؟ با احترام یک شهروند ایرانی .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۴ ۰۷:۳۱

باسلام.هیچکدام از مدیران عامل پیشین تخصصهتی گفته شده را نداشتند و اصولا این کانون محلی است که نورچشمی ها و نظرکرده ها را انجا می فرستند و حتی کارکنان وزادتخانه نمی توانند انجا بروندچون حیاط خلوت است

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۳ ۰۸:۳۱

جناب مهندس ضرغامی بیاد یه سروسامانی به این بی عدالتی ها در ادارات میراث فرهنگي جنوب کشور بخصوص هرمزگان بدهد بخدا ما نیروهای قراردادی میراث فرهنگی قسمت یگان حفاظت خیلی حقوقمون کمه نصف حقوق کل کنان رسمی وپیمانی اداره هم نیست .بی عدالتی زیاده خیلی حقمون رو دارن میخورن باسابقه ۱۶سال کار حقوقم خیلی کمه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۳ ۱۳:۴۰

سلام بعید میدونم پیامم رو منتشر کنید ولی یه سوال عجیب رو مخم رفته..تمام تجارب آقای صوفی در رسانه بوده این تجربه چه ربطی باین انتصاب جدید داره؟؟خدا بخیر کنه هرروز شاهد انتصابهای بی ربط هستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۴ ۱۰:۳۲

آقای ضرغامی لطفاً یه فکری به حال ما کارکنان هم بفرمایید .از دست سیستم مافیایی کارگزین وزارتخانه به کی پناه ببریم .