• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400081310033
  • خبرنگار : 71368

حل ۲۵ مشکل منطقه۱۴/ سپاه پوزه امریکا را در دریای عمان به خاک مالید

حل ۲۵ مشکل منطقه۱۴/ سپاه پوزه امریکا را در دریای عمان به خاک مالید

شهردار تهران از حل ۲۵ مشکل در پی بازدید امروز از منطقه ۱۴ خبر داد.

به گزارش ایسنا علیرضا زاکانی امروز در جریان بازدید از منطقه ۱۴ شهرداری تهران با حضور در مسجد علی بن الحسین ضمن ملاقات مردمی با سکنه این منطقه گفت: دلاورمردان ما در سپاه دیروز پوزه آمریکایی ها را در دریای عمان به خاک مالیدند و این برای ما افتخار است. هر کسی به نوعی خدمت می کند و ما نیز راهی جز خدمت به مردم نداریم و چیزی جز آن  ما را به اهداف انقلاب  اسلامی نخواهد رساند. 

شهردار تهران با بیان اینکه شعار خادمان شما در مجموعه شهرداری کار است، گفت: در این هفته جلسات متعددی با شهردار منطقه ۱۴برگزار و نکاتی مطرح شد. از جمله اینکه یک سری امور در منطقه روی زمین مانده است. مثلا رمپ و لوپ تقاطع بزرگراه امام علی و خاوران که چند سال معطل مانده یا ورزشگاه چند هکتاری سعیدی چندین سال است که رها شده و حل این مشکلات ایجاد یک فضای جدید برای منطقه خواهد کرد. 

زاکانی افزود: حل مشکل گودبرداری مسجد آدینه که منشا خطر شده ‌بود و سایر مشکلات مطرح شد که در مجموع امروز درباره حدود ۲۵ نکته مرتبط با منطقه ۱۴ به جمع بندی رسیدیم و از فردا مقدمات کار آن عملیاتی خواهد شد و شاهد گره گشایی از منطقه خواهیم بود. 

وی اضافه کرد: منطقه ۱۴ دارالمومنین است اما دچار تنگناها و سختی هایی است. به عنوان مثال این منطقه کمتر از سه متر سرانه فضای سبز دارد و نیازمند توجه است در حالی که بعضی از مناطق دارای سرانه فضای سبز ۱۲۲ متری هستند و این تبعیض برای ما آزاردهنده است.

شهردار تهران با بیان اینکه در مجموعه مدیریت شهری در کنار سایر مسئولان در حال تلاش برای حل مشکلات هستیم، گفت:  امروز دولت خدمتگزار تلاش می کند و بنده این تلاش‌ها را دو روز در هفته در هیات دولت می بینم. امروز پرچم انقلاب به دست رییسی است و باید به او کمک کنیم؛ رئیس جمهوری که ویرانه ای را از دولت قبل تحویل گرفته است. مثلا در موضوع مرغ چرخه نابود شده است و هشت ماه طول می کشد تا ترمیم شود. 

زاکانی افزود: دو سال پیش فاجعه ای در مورد بنزین اتفاق افتاد که لکه ای سیاه بود. همین مشکل چند روز پیش رخ داد اما همدلی دولت و پیگیری رئیس جمهوری و بصیرت و صبر مردم توطئه های طراحی شده را ناکام گذاشت. 

وی با بیان اینکه ما در شهرداری نوکر شما هستیم و باید مسیری را برویم که در هر محله نخبگان کار را به دست بگیرند و ما در خدمت آن ها باشیم، گفت:  با مدل مشارکتی و پیوستگی با متن مردم به ویژه نخبگان، دست به دست هم دهیم تا این خدمت را ارائه و اهداف را محقق کنیم چراکه  این مشکلات حل شدنی است و نیاز به فکر، اراده، توسل ، توجه و شکستگی در برابر مردم دارد و امیدواریم این مسیر پیش روی مردم تهران قرار بگیرد.

مهدی چمران - رییس شورای شهر تهران - نیز در مسجد حاضر شد و به مشکلات مردم رسیدگی کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha