• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400081310041
  • خبرنگار : 71603

سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس:

طرح تحول راهبردی را با نگاه ویژه‌ای ادامه خواهیم داد

طرح تحول راهبردی را با نگاه ویژه‌ای ادامه خواهیم داد

سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه این دانشگاه جزء ۱۳ دانشگاه برتر کشور است، گفت: طرح تحول راهبردی،‌ باعث تحول خوبی در دانشگاه شده و آن را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد دانشجو در نشست هیات رئیسه دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: با توجه به اینکه اینجانب طی سال‌های ۸۴ تا ۸۹ عهده دار مسئولیت ریاست دانشگاه بوده‌ام، می‌دانم که دانشگاه چه مشکلات و معضلاتی دارد و می‌دانم که دکتر احمدی(رئیس قبلی دانشگاه تربیت مدرس) و هچنین روسای پیشین دانشگاه چه زحماتی را متحمل شده‌اند و با چه مشکلاتی روبرو بوده‌اند.

وی افزود: یک حسن مهم دانشگاه تربیت مدرس این است که با تمام اختلاف سلایق از نظر منش فکری و روش سیاسی و مطالب دیگر که بین کارمندان و اعضای هیأت علمی وجود دارد، دوستی‌ها حفظ شده و به یک پختگی رسیده‌ایم و دانشگاه، پیشرفت چشمگیری داشته و این نتیجه تلاش اعضای هیأت علمی،‌ کارمندان، مدیران، معاونان و روسای دانشکده‌ها می‌باشد.

دکتر دانشجو خاطرنشان کرد: در همه دوره‌های مدیریتی ایرادات، نکات منفی و مثبتی وجود داشته، کاری که ما باید انجام دهیم این است که نکات مثبتی را که وجود داشته است که به درستی احصاء کنیم و بهبود ببخشیم و سعی کنیم تمام نکات را نهادینه‌تر و به جلو پیش ببریم و اگر نکات منفی وجود داشت، آن را بهبود بخشیده و مرتفع نماییم.

سرپرست جدید دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: این انتظار می‌رود در دوره موجود، این دوستی‌ها و روال منطقی و علمی برقرار بوده و باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس با ۴۲ سال سابقه، دانشگاهی جوان است و جزو ۱۳ دانشگاه برتر کشور است که این نتیجه تلاش اعضای دانشگاه است.

دکتر دانشجو با اشاره به طرح تحول راهبردی دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: طرح تحول راهبردی، بسیار طرح مدون و خوبی است و باعث تحول خوبی در دانشگاه شده و با نگاه ویژه‌ای این طرح را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha