• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400081310266
  • خبرنگار : 50310

استاندار لرستان:

شهرستان پلدختر و توابع آن نیاز به توجه خاص دارد

شهرستان پلدختر و توابع آن نیاز به توجه خاص دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در ششمین سفر شهرستانی خود به پلدختر از طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان بازدید کرد.

فرهاد زیویار، در پایان سفر یک روزه به شهرستان پلدختر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه سفرهای شهرستانی امروز به شهرستان پلدختر، معمولان و بخش‌های تابعه عزیمت کرده و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر معمولان به شهدای این دیار ادای احترام به عمل آمد و پس از آن بازدید از پروژه‌های عمرانی آغاز شد.

وی به بازدید از دیواره ساحلی شهر معمولان اشاره کرد و گفت : لازم است کم و کسری‌های مربوط به این پروژه در جلسات استانی و سفر ریاست محترم جمهور مورد توجه قرار گیرد.  

زیویار با اشاره به افتتاح پروژه‌های گازرسانی در معمولان، افزود: امروز در فاز اول آن ۷۰۰ خانوار و ۲۶۰۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

استاندار لرستان افزود: همچنین در سطح شهرستان پلدختر چندین پروژه گاز رسانی دیگر کلنگ زنی شد که تا دهه فجر و یا نهایتاً تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به مشکلات پسا سیل شهرستان پلدختر، گفت: این شهرستان از بعضی جهات به مناطق جنگ زده شباهت دارد و برخی از مردم از نیازهای اولیه زندگی هم برخوردار نیستند.

زیویار افزود: در این شرایط سلامت و زندگی آن‌ها تهدید می‌شود و با از بین رفتن زمین‌های کشاورزی امکان امرار معاش برای آنان نیز مقدور نیست و به همین جهت این شهرستان نیاز به توجه خاص دارد.

 استاندار لرستان با اشاره به نبود واحدهای صنعتی یا وجود واحدهای مستهلک در این شهرستان، گفت: در جریان این سفر از شرکت آهک هیدراته پلدختر بازدید شد که در نزدیکی پاعلم قرار دارد و در شرایط خوبی به سر می‌برد و فاز نخست آن بزودی به سرانجام می‌رسد، همچنین مینی پالایشگاه پلدختر که فاز نخست آن اجرایی شده و کمبودهای آن در جلسات استانی و سفر ریاست محترم جمهور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha