• جمعه / ۱۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081410406
  • خبرنگار : 50093

مرتضایی: تساوی مقابل زندی‌بتن مثل باخت بود

مرتضایی: تساوی مقابل زندی‌بتن مثل باخت بود

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: فرش‌آرا مشکل گل‌زنی ندارد و فرصت‌سوزی بازیکنانم فقط به بازی مقابل زندی بتن خلاصه می‌شد و در بازی‌های قبلی مشکلی نداشتیم.

مجید مرتضایی در جمع خبرنگاران پس از تساوی تیمش مقابل زندی بتن کلاردشت در چارجوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: این مساوی برای فرش‌آرا مثل باخت بود.

موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما روی بی‌دقتی تمام آن‌ها را از دست دادیم. با وجود اینکه تیم حریف در این دیدار ۲ بازیکن بیشتر از فرش‌آرا در اختیار داشت، حرفی برای گفتن نداشت.

وی افزود: استحقاق ما در نیمه دوم بیش از یک گل بود.  به تیم زندی بتن کلاردشت تبریک می‌گویم که توانست مقابل فرش‌آرا مقاومت و از دروازه خود حفاظت کند. این تساوی تجربه خوبی برای بازیکنانم رقم زد تا با تمرکز بیشتری در ضربات پایانی از موقعیت‌ها استفاده کنند.

سرمربی فرش‌آرا مشهد بیان کرد: نبود برخی از بازیکنان در گل‌زنی فرش‌آرا تاثیرگذار است. حامد عبدالهی هر بازی برای فرش‌آرا یک گل به ثمر می‌رساند، اما در این بازی حضور نداشت. همچنین مصطفی طیبی اگر در این بازی حضور داشت حداقل دو سه گل دیگر به ثمر می‌رساندیم. طیبی از جاگیری بازیکنان آگاهی دارد و می‌تواند به خوبی آنان را صاحب موقعیت کند. فرش‌آرا مشکل گل‌زنی ندارد. مقابل تیم‌های دیگر توانسته‌ایم گل‌زنی کنیم و فقط در این دیدار از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

مرتضایی در خصوص داوری گفت: در نیمه نخست روی گرفتن پنالتی و اخراج بازیکن حریف اشتباه داور تاثیرگذار بود و می‌توانست نتیجه بازی را به نحو دیگری رقم بزند.

وی در خصوص از دست رفتن امتیازهای خانگی فرش‌آرا تصریح کرد: با توجه به بضاعت و نفراتی که در اختیار داریم نتایج خوبی در خانه کسب کرده‌ایم. به ۳ تیم خوب گیتی‌پسند، مس و کراپ بازی را واگذار کرده‌ایم که امیدوارم این تیم‌ها را در دور برگشت شکست دهیم، اما در مقابل سایر تیم‌ها، تیم برتر زمین بوده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha