• جمعه / ۱۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400081410472
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با حضور 20 تیم

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل آغاز شد

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل آغاز شد

ایسنا/اردبیل مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور و با مشارکت 20 تیم در استان اردبیل آغاز شد.

دبیر جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل ۱۳ آبان در نشست خبری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در مهدیه اردبیل اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را در سه بخش برگزار می‌کنیم تا برترین‌ها در مسابقات کشوری که همزمان با هفته بسیج در تهران برگزار خواهد شد، حضور پیدا کنند.

علی بیگ تصریح کرد: در بخش پویانمایی 10 تیم، تولید نرم‌افزار تلفن همراه هشت تیم و بازی‌های رایانه‌ای نیز دو تیم با هم رقابت می‌کنند که این رویداد از 12 آبان ماه آغاز شده و فردا در مهدیه اردبیل به کار خود پایان می‌دهد.

وی گفت: سعی کردیم تا از ظرفیت تمام فعالان حوزه مجازی و تولید محتوای دیجیتال در استان استفاده کنیم تا با موضوع آزاد در بخش اصلی که همان پویانمایی است، بتوانند با همدیگر رقابت کنند.

دبیر جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل افزود: علاوه بر بخش پویانمایی، در تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه، مسائل تربیتی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری شده تا با تمرکز روی این موضوعات تولید محتوا انجام شود.

بیگ در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در بخش بازی‌های رایانه‌ای نیز تولید محتوا با محوریت شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای استان اردبیل در این حوزه هدف‌گذاری شده تا گروه‌های شرکت‌کننده بتوانند بهترین آثار خود را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: 48 ساعت تیم‌های شرکت‌کننده به دلیل حساسیت موضوع قضاوت و داوری حق خروج از مجموعه مهدیه اردبیل را ندارند و همزمان گروه‌های نظارت و داوری نیز نسبت به رفع اشکال و روند تولید محتواها نظارت کرده و در نهایت تیم‌های برتر معرفی خواهند شد.

بیگ با قدردانی از همکاری خوب پارک علم و فناوری در برگزاری این رویداد بیان کرد: برگزیدگان این رویداد مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می‌گیرند تا در مرکز شتاب از پشتیبانی‌های این مجموعه استفاده کنند.

دبیر جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: چهار تیم خواهران و 16 تیم برادران در ساختمانی مجزا با هم رقابت می‌کنند تا فردا تکلیف تیم‌های برتر مشخص شده و بتوانند در این رویداد لوح تقدیر و هدایایی را دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha