• شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400081511367
  • خبرنگار : 50182

هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه مشخص شد

هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه مشخص شد

ایسنا/کرمانشاه انتخابات هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه برگزار و «جهانشاه امیری» به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی شهرستان، گفت: در قانون شوراها جایگاه ویژه ای برای شورای اسلامی شهرستان‌ها مشخص شده، به نحوی که این شوراها عضو کمیته برنامه ریزی در توزیع بودجه و اعتبار هر شهرستان هستند.

وی افزود: همچنین با انتخابات نمایندگانی از این شوراها در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی، این شوراها نقش مهمی در حل اختلاف شوراهای ذیربط دارند.

رنجبر تصریح کرد: شورای شهرستان‌ها به عنوان یک شورای فرادست می توانند با ارائه طرح های توسعه‌ای و عمرانی به مسئولین ذیربط، نقش مهمی در توسعه و عمران و آبادانی هر شهرستان داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: جلب مشارکت اقشار مختلف در اجرای برنامه های توسعه ای در هر روستا، شهر و شهرستان و حتی استان از دیگر وظایف مهمی است که بر عهده اعضای شورای شهرستان‌ها قرار دارد.

رنجبر با تاکید بر خودداری اعضای شورای شهرستان ها از فرصت سوزی، گفت: اعضا باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند و اگر همفکری و وحدت در این شوراها حاکم باشد می توانند نقش مهمی در برنامه های توسعه ای هرشهرستان داشته باشند.

در ادامه این جلسه پس از ادای سوگند و تشکیل هیات رییسه سنی، رای گیری برای انتخاب هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه آغاز شد که در نهایت با رای 9 عضو این شورا "جهانشاه امیری" به عنوان رییس شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شد.

همچنین اعضای این شورا، با 9 رای "مهرداد سنجابی" را به عنوان نایب رییس این شورا انتخاب کردند.

"یوسف عبدلی" و "رضا ملکی" هم به عنوان دو منشی و "سالار احمدزاده" به عنوان سخنگوی هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین با رای اعضا "اسد همافر" و "رضا ملکی" به عنوان دو عضو شورای شهرستان کرمانشاه در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

با رای هر 10 عضو این شورا، "کامران ملکی" نیز به عنوان نماینده این شورا در شورای اسلامی استان انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha