• شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400081511426
  • خبرنگار : 71506

۵ وزن دوم کشتی آزاد امیدهای جهان/ ۶ پیروزی برای آزادکاران ایران

۵ وزن دوم کشتی آزاد امیدهای جهان/ ۶ پیروزی برای آزادکاران ایران

رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با برد نمایندگان ایران مقابل رقبایشان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، ۵ آزادکار ایران در آغاز کار مقابل رقبایشان صاحب برتری شدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده اند، مجید داستان در دور اول به مصاف دانیل پوچینو از ایتالیا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ صاحب برتری شد. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان اسلام گوسینوف از بلاروس و نارانخو نارمانداخ از مغولستان می رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، محمدصادق فیروزپور در دور نخست مقابل سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پراوین مالیک از هند و آنتونیو از گینه بیسائو می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، سجاد غلامی در دور اول، ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را پیش رو داشت اما حریفش بر روی تشک حاضر نشد تا دست غلامی به عنوان فرد پیروز بالا برود. وی در دور دوم نیز مقابل امره جیفتجی از ترکیه ۸ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۹ نفر شرکت کرده اند، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کولیو دمیتروف از بلغارستان با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر پیروز شد.وی در دور بعد و در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران اسلواکی و قزاقستان مبارزه می کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر شرکت کرده اند، سید مهدی هاشمی در دور نخست به مصاف سامهان جابرایلوف از مولداوی رفت و در پایان در حالیکه حریفش به علت مصدومیت به مبارزه ادامه داد، با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم با برنده کشتی میان بارقوت از کانادا و آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha