• شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400081511476
  • خبرنگار : 71505

رئیس سنی شورای استان تهران خبر داد

تلاش برای انتخاب هیئت رئیسه دائم شورای استان تهران در نخستین جلسه شورا

تلاش برای انتخاب هیئت رئیسه دائم شورای استان تهران در نخستین جلسه شورا

رئیس سنی شورای استان تهران از تلاش برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه دائم شورای استان در نخستین جلسه این شورا خبر داد.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری رئیس سنی شورای اسلامی استان تهران پس از برگزاری مراسم تحلیف در تشریح روند ادامه کار این جلسه برای انتخاب هیئت رئیسه دائم این شورا گفت: امروز جلسه شورای استان تشکیل و پس از انتخاب هیئت رئیسه سنی و برگزاری مراسم تحلیف بحث و بررسی برای انتخاب هیئت رئیسه دائم آغاز شد.

وی افزود: در این جلسه تنفسی داده شد تا اعضا با یکدیگر بحث و گفت و گو داشته باشند تا بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم. مقرر شده که جلسه ادامه پیدا کند.

سروری ادامه داد: باید ببینیم این جلسه در نهایت به کجا می انجامد. تلاش خواهیم کرد با هم افزایی و وحدت در شورای استان حرکت کنیم لذا با صبر این جلسه را ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به ایسنا در خصوص پیش بینی قانون برای برگزاری انتخابات در جلسه ای غیر از نخستین جلسه شورا گفت: در آیین نامه آمده است که در نخستین جلسه شورا مراسم تحلیف و انتخابات هیئت رئیسه دائم انجام شود لذا ما تلاش خواهیم کرد که در این جلسه به جمع بندی برسیم اما اگر این موضوع محقق نشود براساس نظر نمایندگان این انتخابات را به جلسه دیگر موکول خواهیم کرد.

سروری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ارتباط شورای استان با استانداری تهران نیز گفت: اینجا پایتخت کشور و ام القرای جهان اسلام قلمداد می شود لذا از همه ما انتظار می رود با هماهنگی استانداری تهران نمایش اقتدار داشته باشیم. امیدواریم همان طور که تا این مرحله از انتخاب اعضای شوراها جوان گرایی را شاهد بوده ایم این روند در ادامه کار شورا نیز وجود داشته باشد و به این ترتیب در انجام وظایف سرعت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha