• شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400081511586
  • خبرنگار : 71536

مطهری: پرسپولیسی‌ها اسیر فضای مجازی نشوند

مطهری: پرسپولیسی‌ها اسیر فضای مجازی نشوند

دستیار یحیی گل‌محمدی از هواداران پرسپولیس درخواست کرد نسبت به وضعیت این تیم و برخی سخنان باهوش باشند.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی و قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر، گفت: با توجه به شرایط زمین بازی سنگینی بود. گل‌گهر واقعا تیم خوبی بود. می‌دانید که با فرصت چهار روزه ما که دو روز مربوط به ریکاوری و بازسازی بود و دو جلسه کار تاکتیکی کردیم، کار سختی داشتیم. بعد از مدت‌ها یک شکل جدید را در نیمه اول به نمایش گذاشتیم. به نظرم خوب هم بازی می‌کردیم. یک سری نکات کوچک هم بود. طبیعی است که در ۴۸ ساعت کار سختی برای تغییر فرم بازی داشتیم. بازیکنان خط حمله باید بیشتر توپ را حفظ می‌کردند. به نظرم با دو جلسه تمرین خوب کار کردیم. روی یک ضربه ایستگاهی و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و تیم ما از نظر روحی آسیب دید. با این حال در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم به گل رسیدیم. فرم بازی خوب بود اما متاسفانه به گل پیروزی دست پیدا نکردیم.

او درباره تغییرات زیاد در ترکیب این تیم گفت: همه بازیکنان ما متعهدانه بازی کردند. بازیکنانی که خارج و داخل زمین هستند نهایت تلاش خود را می‌کنند. من می‌شنوم که می‌گویند در بحران هستیم. در این دو سالی که ما مسئولیت فنی را داشتیم، یک سری کمبودها هم وجود داشت اما موفق بودیم. ما باید قوی‌تر از بهانه‌ها باشیم. باید بیشتر تلاش کنیم و زحمت بکشیم. اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم اصلادرست نیست. کارمان بهبود شرایط است. اینکه می‌گویند ما در بحران هستیم را درک نمی‌کنم.

مربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا به هواداران به خاطر نگرانی از بابت نتایج این تیم حق می‌دهد، گفت: ما با صدر جدول سه امتیاز فاصله داریم. سه امتیاز زیاد نیست. از هواداران می‌خواهم باهوش و هوشیار باشند و اسیر فضای مجازی نشوند. همیشه تیم خود را حمایت کنند. پرسپولیس یک تیم نیست، بلکه یک فلسفه و فرهنگ است و باید فرهنگ بالای خودمان را به عنوان مربی و هوادار نشان دهیم.

او در نهایت درباره برنامه پرسپولیس برای جذب دو بازیکن از استقلال تاجیکستان پاسخی نداد و گفت که باشگاه در این باره توضیح خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۵ ۲۲:۰۱

ژن قهرمانیتون چی شد؟ نکنه واکسنتون زدن ژنتون خاموش کردن؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۶ ۱۲:۰۴

خواهشن بازیکنانی درحدتیم پرسپولیس بگبرید،اخه تاجیکستانم تیم؟؟؟