• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400081611917
  • خبرنگار : 50228

استقلال خوزستان و داستان تکراری اشتباهات داوری!

استقلال خوزستان و داستان تکراری اشتباهات داوری!

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که نمی‌خواهم بهانه بیاورم، گفت: اما نمی‌دانم چرا قضاوت‌ها تا به اینجای مسابقات برای تیم ما به شکلی انجام شده که پنالتی‌های ما در چند بازی اخیر نادیده گرفته شده‌اند و نمی‌شود که استقلال خوزستان در هر بازی به این شکل از داوری متضرر شود.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، پس از شکست تیمش مقابل آرمان گهرسیرجان، اظهارکرد: متاسفانه دقیقه اول بازی یک گل بد خوردیم و همین باعث بهم خوردن تمرکز بازیکنان شد، هر چه حمله کردیم هم نتوانستیم در گلزنی موفق باشیم و به بازی برگردیم. تیم حریف هم از ابتدا تا انتهای دیدار تلاش کرد تا بازی را بخواباند که موفق به این کار هم شدند.

وی  گفت: باید بگویم تیم ما فصل را خوب شروع نکرد و بسته شدن تیم در فاصله اندک تا شروع مسابقات باعث شد تا فرصت انجام بدنسازی را از دست بدهیم. ضمن این که در همین بازی با آرمان گهر نیز سه بازیکن اصلی‌مان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از هافبک وسط به عنوان دفاع آخر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: حرفی که می‌خواهم بزنم بهانه گیری نیست اما نمی‌دانم چرا قضاوت‌ها تا به اینجای مسابقات برای تیم ما به شکلی انجام شده که پنالتی‌های ما در چند بازی اخیر نادیده گرفته شده‌اند. امیدوار بودیم در این دیدار اشتباهات داوری به نسبت بازی‌های قبل کمتر باشد اما در دیدار مقابل آرمان گهر هم شاهد بودیم دو پنالتی تیم ما گرفته نشد. این در حالی بود که در یکی از صحنه‌ها کمک داور پنالتی گرفت اما داور دیدار حاضر نشد از نظر کمک خودش استفاده کند. کافی است نگاهی به دیدار هفته سوم ما مقابل خیبر و همچنین دیدار ما مقابل شمس آذر قزوین در هفته دوم رقابت‌ها بیندازید و متوجه اشتباهات داوری و پنالتی‌های دیده نشده و گرفته نشده برای ما در این چند بازی خواهید شد. واقعا چه کسی پاسخگوی امتیازات از دست رفته تیمم که اشتباهات داوری نقش برجسته‌ایی در از بین رفتن آن‌ها دارد، خواهد بود؟

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای داوران عزیز قائلم اما واقعا هر بازی که نمی‌شود به این شکل از داوری متضرر شویم و حق تیم ما خورده شود. خودتان را جای ما بگذارید و ببینید که ما چه شرایطی را تجربه می‌کنیم. از کمیته داوران تقاضا می‌کنم نظارت بیشتری بر داوری‌ها داشته باشد و امیدوارم در بازی‌های آینده این چنین حق تیم ما پایمال نشود.اتفاقات پیاپی این چنینی باعث می‌شود که آدم دیدش عوض شود.

بختیاری‌زاده گفت: البته باید بگویم مشکلات ما فقط به داوری‌ها ختم نمی‌شود و دیگری مشکلات انضباطی افرادی است که باعث شده ما نتوانیم دو هفته به درستی تمرین کنیم.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: چند روزی است که مدیرعامل تیم ما تغییر کرده و خوشبختانه مدیرعامل جدید حمایت داشته ات و تغییرات خوبی هم صورت گرفته اما فرصت کافی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان نیز بیان کرد: از هواداران عزیز می‌خواهم صبور باشند و به تیم فرصت دهند ما با تمام توان به دنبال جبران نتایج و تقویت تیم در دیدارهای آینده هستیم و ان‌شاءالله در بازی آینده با دعای خیر هواداران و مردم فوتبال دوست خوزستان و همت همه عوامل تیم، اولین پیروزی خود را جشن بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha