• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۰۶:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400081612296
  • خبرنگار : 71552

سفر دادگر به لهستان چه ضرورتی داشت؟

سفر دادگر به لهستان چه ضرورتی داشت؟

مشخص نیست سفر علی دادگر رییس و سرپرست سابق فدراسیون تیراندازی در کنار جواد فروغی به جام ریاست فدراسیون جهانی در لهستان چه ضرورتی داشته است؟

به گزارش ایسنا، علی دادگر سرپرست و رییس سابق فدراسیون تیراندازی به همراه جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک توکیو، احمد نجفی مربی تپانچه و ناصر رسولی سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی راهی مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی لهستان شدند. این مسابقات از ۱۲ تا ۱۹ آبان در حال برگزاری است.  

دادگر در شرایطی عازم این مسابقات شده که هیچ مسئولیت و سمتی در فدراسیون تیراندازی ایران ندارد. او ۹ آبان از سمت سرپرستی فدراسیون برکنار شد و مهدی مبینی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون از سوی وزارت ورزش انتخاب شد. با این حال مشخص نیست دلیل و هدف حضور دادگر در این مسابقات چه بوده است و چه ضرورتی داشته است در این سفر که تنها یک ورزشکار اعزام شده، ۳ نفر همراه عازم لهستان شوند.

فدراسیون لهستان، میزبان این مسابقات تنها برای ۳ نفر شرایط سفر و اسکان را فراهم کرده اما با اعزام چهار نفر از فدراسیون تیراندازی ایران هزینه یک نفر باید از محل فدراسیون پرداخت شود. در این شرایط باید دید حضور علی دادگر که هیچ سمتی هم در فدراسیون نداشته در این مسابقات چقدر ضرورت داشته است؟

جواد فروغی در این مسابقات در ماده میکس تپانچه به همراه ورزشکاری از هند به مدال طلا رسید و در ماده تپانچه بادی در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۰۸:۴۵

با تشکر از دقت نظر ایسنا ، باید وزارت ورزش به این مسئله رسیدگی و از تکرار آن در موارد مشابه جلوگیری نماید.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۱:۲۸

وزارت ورزش برای تمامی سفر ها توسط شورای برون مرزی نظارت دارد . و این سفر هم بلحاظ دعوت رسمی از سوی فدراسیون جهانی و قبول کلیه هزینه توسط فدراسیون جهانی برای حضور در جلسه موافقت کرده است .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۰۹:۳۳

مثل همیشه رفتند برای عیش و نوش از جیب مردم بیچاره ایران!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۱:۲۴

جای بسی تاسف است که بعضی ها از قوانین اولیه عضویت در مجامع بین المللی ورزشی چندان اطلاعی ندارد .هم اکنون چهار نفر از ایران از جمله آقای دادگر تا پایان سال 2022 عضو فدراسیون جهانی میباشند و چه در فدراسیون باشند و چه نباشند .میبایست در جلساتی که از آنها دعوت میشود حضور یابند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۱:۲۹

ضرورتش خوش گذارني بود از جيب ملت

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۱:۴۹

برای سفارش خرید خانم بچه ها و دیدار با آقازاده ها