• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400081612531
  • خبرنگار : 71638

نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ والیبال ترکیه و لهستان

نتایج لژیونرهای والیبال ایران در لیگ والیبال ترکیه و لهستان

یاران میلاد عبادی پور در پلاس لیگا به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایسنا، هفته ششم لیگ والیبال لهستان موسوم به پلاس لیگا برگزار شد و در یکی از مهمترین رقابت ها تیم والیبال اسکرا بلخاتوف به مصاف پروجکت ورشو رفت. تیم والیبال اسکرا که از حضور میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران بهره می برد در این رقابت موفق شد به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند. 

این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به سود یاران عبادی پور پایان یافت.  میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ۸ امتیاز برای تیمش به دست آورد. عبادی پور ۷ امتیاز از حمله و ۱ امتیاز از دفاع برای تیمش کسب کرد.

تیم والیبال اسکرا با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و در رده ششم این لیگ قرار گرفت.

سید محمد موسوی دیگر ملی پوش والیبال ایران که در لیگ ترکیه و در تیم فنرباغچه توپ می زند، تیمش در هفته هفتم لیگ والیبال ترکیه شکست خورد. فنرباغچه که مهمان زراعت بانک بود با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ و به سود زارعت بانک پایان یافت. 

موسوی در این بازی موفق شد ۸ امتیاز برای تیمش کسب کند. این ملی پوش ۴ امتیاز از حمله، ۲ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس برای تیمش به دست آورد.  

مرتضی شریفی والیبالیست ایران که در لیگ ترکیه توپ می زند در تیم اسپورتوتو حضور دارد. تیم والیبال اسپورتوتو در هفته هفتم توانست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل توکات به پیروزی برسد. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به سود یاران شریفی به پایان رسید. 

شریفی در این رقابت ۱۶ امتیاز کسب کرد و درخشید. این والیبالیست ۱۱ امتیاز از حمله، ۴ امتیاز از سرویس و یک امتیاز از دفاع برای تیمش کسب کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha