• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400081712717
  • خبرنگار : 71489

امیر الهامی در گفت‌وگو با ایسنا:

سامانه‌ های بومی ۱۵ خرداد و مرصاد، توانمندی ما را به همگان ثابت کرد

سامانه‌ های بومی ۱۵ خرداد و مرصاد، توانمندی ما را به همگان ثابت کرد

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های بومی ۱۵ خرداد و مرصاد در جریان برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش هدف از پیش تعیین شده را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و بار دیگر قدرت و توانمندی و دانش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان ثابت کرد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عملکرد موفق سامانه‌های پدافندی ۱۵ خرداد و مرصاد در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش گفت: ما پیش بینی می‌کردیم که وقتی پای دانش، غیرت و تجربه ایرانی در میان باشد، جز موفقیت نتیجه دیگری حاصل نمی‌شود.

وی افزود: به لطف خدا سامانه‌های بومی ۱۵ خرداد و مرصاد که نتیجه تجربه‌ صد در صد ایرانی بود، توانستند در جریان برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش در بهترین شرایط ممکن هدف از پیش تعیین شده را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و بار دیگر قدرت و توانمندی و دانش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان ثابت کردند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به مشارکت گسترده پهپادهای ارتش در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، تاکید کرد: طی روزهای قبل و در جریان برگزاری این رزمایش، انواع مختلفی از پهپادها با بردهای کوتاه و بلند و ماموریت‌های مختلف از جمله شناسایی و جمع آوری اطلاعات و همچنین ارزیابی سامانه‌ها و رزمی به پرواز در آمدند و توانستند مأموریت‌های محوله را با موفقیت انجام دهند.

امیر سرتیپ الهامی در پایان در ارزیابی از عملکرد این نیرو در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ تصریح کرد: آنچه را که در آموزش‌های کلاسیک و ارزیابی‌های تئوری پیش بینی کرده و به دست آورده بودیم، امروز در میدان عملیات در سخت‌گیرانه‌ترین حالت ممکن با داوری و ارزیابی دقیق با موفقیت انجام دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۰:۲۲

تخم مرغ شونه ای چنده امیر...!!!؟....

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ ۱۸:۵۷

حالا چون گرونی هست اوضاع اقتصاد خرابه باید بساط نظامی که تضمین امنیت هست رو جمع کرد؟