• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400081712772
  • خبرنگار : 71614

راه اندازی باشگاه ویژه آتش نشانان در دستور کار آتش نشانی

راه اندازی باشگاه ویژه آتش نشانان در دستور کار آتش نشانی

سرپرست تربیت بدنی سازمان آتش نشانی از طرح راه اندازی باشگاه ویژه آتش نشانان خبر داد.

غلامرضا کریمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کمبود و نیازهای سازمان آتش نشانی تهران برای افزایش مهارت و آمادگی جسمانی آتش نشانان تهرانی اظهار کرد: در حال حاضر یکی از کمبودهای موجود این است که در بعضی از مناطق فضای ورزشی نداریم.

وی ادامه داد: این در حالی است که آتش نشانان به خاطر شرایط شغلیشان باید همواره از نظر آمادگی جسمانی در سطح قابل قبولی باشند و فضای ورزشی کمک می کند که بتوانیم تمرینات ورزشی را به صورت مستمر داشته باشیم. 

سرپرست تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران گفت: به عنوان مثال در محدوده مرکز شهر اماکن ورزشی نداریم. این در حالی است که این منطقه به خاطر شرایط مخاطرات آن شرایط خاصی دارد. 

وی افزود: در منطقه ۲ نیز وضعیت مشابهی داشتیم که سازمان ورزشی سانس هایی را در باشگاه های ورزشی به آتش نشانی اختصاص داد. آتش نشانی تهران برای آمادگی جسمانی کارکنان خود به باشگاه های ورزشی نیاز دارد. در برخی نقاط این امکانات را داریم و بیش از ۱۲۰۰ نفر آتش نشان در سالن های بدنسازی ثبت نام کردند.

کریمی درباره امکانات ورزشی که در ایستگاه های آتش نشانی فراهم شده است گفت: لوازم ورزشی مورد نیاز ایستگاه ها را تهیه کردیم و برای شش ماهه دوم نیز درخواست دادیم که بعضی لوازم تهیه شود.

وی در خصوص یک طرح جدید برای راه اندازی باشگاه ورزشی برای آتش نشانان گفت: طرح باشگاه ورزشی آتش نشانان با نام fire fit gym را در دستور کار داریم که اقدامات اولیه آن انجام شده است و تأییدیه آتش نشانی نیز گرفته شده است. این باشگاه ورزشی ویژه آتش نشانان است که بر اساس شاخص های بین المللی ابزار و وسایل تهیه می کنیم. همچنین تمرینات بر اساس نیاز شغلی آتش نشانان خواهد بود.

کریمی تاکید کرد: به دنیال این هستیم که سرانه ورزشی آتش نشانی را بهبود دهیم و نیاز به فضاهایی داریم که بتوانیم در آن فعالیت کنیم. حادثه خبر نمی کند و ما باید همیشه آماده باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha