• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400081713078
  • خبرنگار : 71613

سرمربی والیبال سیرجان: بازیکنان شبانه سر از تیم دیگری درآوردند/ مانع انحلال شدیم 

سرمربی والیبال سیرجان: بازیکنان شبانه سر از تیم دیگری درآوردند/ مانع انحلال شدیم 

سعید رضایی در مورد شرایط تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: برای تکرار عنوان قهرمانی نیامده‌ایم، چون در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که از انحلال جلوگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان برگزار شد و فولاد سیرجان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دومین شکست خود در این فصل را تجربه کرد.

سعید رضایی در گفت‌وگوبا ایسنا به عملکرد تیم خود در لیگ اشاره و بیان کرد: تیم ما در دو بازی اخیر شرایط خوبی نداشته که این نشان از بالا و پایین لیگ دارد. امسال با شرایطی بحرانی شروع کردیم و کسی به آن نپرداخت. با اوضاعی که داشتیم به جام باشگاه‌های آسیا رفتیم، خیلی کم‌لطفی‌ها دیدیم و الان هم لیگ را شروع کرده‌ایم. این هم بخشی از ورزش است که جلو می‌رویم تا روزهای بحرانی را پشت سر بگذاریم و به شرایط بهتری برگردیم.

او در این مورد افزود: وقتی تیمی فصل را با شرایطی بحرانی شروع می‌کند، می‌داند مشکلات دارد، چه اهدافی را دنبال می‌کند، کجا نیروی جدید می‌خواهد و سایر موارد. همه این‌ها شرایط پیش روست و قرار نیست ناامید شویم، طبق برنامه‌هایی که هنگام تحویل تیم داشتیم، جلو می‌رویم تا بهترین خودمان باشیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی فولاد سیرجان در این مورد ادامه داد: خیلی‌ها سعی می‌کنند روی واقعیت خاک بریزند و چیزهای کذبی درست کنند. خیلی‌ها اصرار داشتند در مورد شرایط بحرانی تیم حرفی نزنند و ننویسند. این موضوع باید ۴، ۵ ماه قبل باز می‌شد اما کسی این کار را نکرد. من هم به گذشته کاری ندارم و فقط می‌گویم در چه شرایطی قرار گرفته‌ایم و چگونه جلو می‌رویم. تلاش می‌کنیم بهترین خودمان باشیم و شاید قهرمانی هم جزو همان بهترین‌ها باشد.

او در مورد احتمال دفاع از عنوان قهرمانی در شرایط فعلی تیم خود گفت: ما برای تکرار عنوان قهرمانی نیامده‌ایم، چون در شرایط خاصی تیم را تحویل گرفتیم اما کسی به  آن نپرداخت. بازیکنان در پایان فصل نقل و انتقالات با اینکه با سیرجان  قرارداد داشتند اما شبانه سر از تیم دیگری درآوردند. در ایران و خارج از کشور  هم دیگر بازیکن به حدی نبود که تیم را برای قهرمانی آماده کنیم. ما تلاش کردیم تا تیم را در لیگ نگه داریم و از انحلال جلوگیری کنیم. با این حال تلاش می‌کنیم تا بهترین خودمان باشیم. از طرفی هیچ تیمی نمی‌تواند تضمین کند که قهرمانی  فصل قبل خود را تکرار می‌کند یا در فصل جدید عنوان قهرمانی را  به دست می‌آورد.   

رضایی از فشردگی مسابقات لیگ انتقاد کرد و گفت: تیم‌ها با تمام قوا آمده‌اند تا شروع خوبی داشته باشند اما انجام دو بازی در هفته به تدریج روی کیفیت مسابقات و تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. یکی از دلایل این نوع برگزاری، اصرار فدراسیون بر پایان مسابقات قبل از سال جدید است، اما برای اینکه روی تیم‌ها فشار نیاید باید مسابقات طولانی‌تر شود تا بتوانند تمرین و ریکاوری کنند. در شرایط فعلی فقط می‌توان بازیکن را از آسیب حفظ کرد و نمی‌توان کار زیادی در مورد آماده‌سازی تمرینی و فنی آنها انجا داد، یعنی همه تیم‌ها در شرایط یکسان هستند.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha