• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400081713189
  • خبرنگار : 71617

طباطبایی: انتقادات از تیم ملی را به کارشناسان بسپارید

طباطبایی: انتقادات از تیم ملی را به کارشناسان بسپارید

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیم ملی باید انتقادات را به کارشناسان بسپارند.

به گزارش ایسنا، هادی طباطبایی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار کرد: مشکلی که باشگاه استقلال دارد این است که برای پیشکسوتان استقلال کسانی دیگر تصمیم گرفته‌اند و این بزرگ‌ترین مشکل برای پیشکسوتان بود که هر کی برای خودش می‌خواست کاری انجام بدهد. اگر پیشکسوتان با هم جمع بشوند و بخواهند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند، این چند دستگی از بین می‌رود می‌توانند بازوی قدرتمندی برای باشگاه باشند.

او افزود: همیشه گفته‌ایم چرا کسان دیگری می‌خواهند برای ما تصمیم بگیرند؟ ما خودمان می‌توانیم برای خودمان تصمیم بگیریم. پیشکسوت کسی است که داخل زمین فوتبال بوده و زحمت کشیده است. ما پیشکسوتان فوتبال هستیم اما پیشکسوتان مدیریت می‌خواهند بروند برای خود گروهی تشکیل بدهند. این خیلی مهم است که پیشکسوتان خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند و کاری کنند.

او همچنین گفت: ظرفیت‌ها بسیار زیاد است. نمی‌دانم پیش از این کدام شخص بود که خواست کار درست را به غلط انجام بدهد. کار غلط همیشه غلط است. نمی‌دانم چطور می‌گویند هیات‌مدیره‌ای باید عضو باشگاه باشد که پول بیاورد؟ کجای دنیا این‌گونه است؟ چنین چیزی نیست. اگر قرار باشد هر کسی پول بیاورد عضو هیات‌مدیره شود، تصیم‌گیری‌ها درست نخواهد بود. هر کسی برای خودش تصمیم می‌گیرد. این یک موضوع واضح است. همیشه می‌گفتیم چرا آدم‌هایی خارج از باشگاه می‌آیند و برای استقلال تصمیم می‌گیرند؟ ما می‌خواهیم که تیم نتیجه بگیرد و هواداران لذت ببرند. متاسفانه پیش از این کسانی برای فوتبال تصمیم می‌گرفتند که خودشان هیچ جایی در فوتبال نداشتند و ما باید پاسخگوی تصمیمات آن‌ها می‌شدیم. همه جای دنیا فوتبال یک صنعت اقتصادی است.

طباطبایی درباره حواشی اطراف تیم ملی هم گفت: گفته‌ بودم که برای تیم ملی نگران هستم. تیم ملی بیش از این که تاکتیک محور باشد، بازیکن محور شده است و این باعث نگرانی شده است. همیشه تیم ملی ما مثل الان ظرفیت ندارد. من می‌بینم می‌گویند که مهدی طارمی و سردار آزمون زوج خط حمله هستند اما الان یکی از آن‌ها نیست و تیم لطمه می‌خورد. با این حال لبنان تیمی نیست که برای ما سخت باشد. ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم اما من نگران آینده فوتبال هستم. طارمی بازیکن حرفه‌ای است و در سطح اول فوتبال بازی می‌کند. به نظر من طارمی باید تمرکزش روی کار باشد و اگر مشکلی هم وجود دارد، درون خانواده باشد. یعنی اگر قرار است نقدی باشد بگذارند کارشناسان نقد کنند. ما خودمان این مسائل را می‌بینیم. نیازی نیست بازیکنان خود را درگیر کنند. هم جایگاه مربی هم جایگاه بازیکن مشخص است. در فوتبال دنیا به هر جایی برسید، تحت فرمان مربی باید باشید. امیدوارم اختلافات درونی حل شود. اگر قرار است از شعار "بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند" استفاده کینم، باید از این شعار در جام‌جهانی استفاده کنیم که تیم از گروه خود صعود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha