• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400081713315
  • خبرنگار : 71628

دیدار سردار قاآنی با رئیس جمهور و نخست‌وزیر عراق

دیدار سردار قاآنی با رئیس جمهور و نخست‌وزیر عراق

‌منابع عراقی از سفر سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس به بغداد و دیدار با رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین با اعلام این خبر به نقل از منابع عراقی اعلام کرد که سردار قاآنی در دیدار با مقامات ارشد عراقی بر نیاز این کشور به آرامش و حفظ همبستگی داخلی تاکید کرد.

بنا بر گزارش المیادین، فرمانده سپاه قدس یکشنبه شب و پس از تحولات اخیر عراق وارد بغداد شده است.

دولت عراق بامداد یکشنبه اعلام کرد که محل سکونت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با پهپاد بمب‌گذاری‌ شده هدف قرار گرفته اما او آسیبی ندیده است.

المیادین نوشت، سردار قاآنی علاوه بر رئیس جمهور و نخست وزیر با چند مسئول دیگر عراقی دیدار داشته و بر ضرورت دوری از هرگونه اقدامی که امنیت عراق را تهدید کند، تاکید کرده است.

این شبکه به نقل از منابع عراقی افزود: قاآنی همچنین بر لزوم پیگیری خواسته‌های مردم و معترضان عراقی در چارچوب قانون تاکید کرد.

اخیرا و در پی انتخابات پارلمانی عراق، بخش‌هایی از جامعه این کشور در اعتراض به نتایج انتخابات به خیابان‌های بغداد و برخی شهرهای دیگر آمدند که در چند مورد از جمله پایتخت، این اعتراض‌ها به خشونت کشیده شد و چند کشته بر جای گذاشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۹:۵۱

بیایید تجربه تلخ سردار سلیمانی را تکرار نکنید اخبار سردارها محرمانه باید تلقی شود چطور اسراییل فقط از فرمانده ارشد .وزیر دفاع سخن میگوید میداند ما تروریست نیستیم و قوانین دینی و انسانی اجازه ترور را به نمیدهند. وسخنان دشمن کذب وناجوانمردانه است حمله هکرها به نظامیان اسراییل اینها را به تکاپو انداخت ما هم یاد بگیریم حتی از دشمن .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۰:۳۳

با سلام و احترام خدمت دوست و برادر و همرزم پدرم انجانب فرزند شهید والامقام آرزوی سلامتی و طول عمر، و موفقیت برای جناب عالی را دارم ومن الله توفیق