• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400081713337
  • خبرنگار : 71603

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف:

اگر با دانشجویان شفاف باشیم، راحت تر اعتماد خواهند کرد

اگر با دانشجویان شفاف باشیم، راحت تر اعتماد خواهند کرد

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف که به تازگی به این سمت منصوب شده، اولویت خود در زمینه اقدامات جدید در این دانشگاه را ایجاد شرایط خوب و ایده‌آل برای دانشجویان و ایجاد شرایط و امکانات رفاهی خوب و یکسان بدون هیچگونه تبعیض برای دانشجویان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی اکبر ابوالحسنی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: اولویت ما تامین خوابگاه دانشجویان است و پی گیری این مساله تا تعیین زمان بازگشایی دانشگاه با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا جزو وظایف و اولویت‌های اصلی ما در دانشگاه است و خوشبختانه در زمان ریاست و معاونت قبلی دانشگاه اقداماتی در زمینه تهیه خوابگاه‌های دانشجویی انجام شده که ما در حال پیگیری این اقدامات جهت تسریع در فرآیند ایجاد خوابگاه‌ها و اسکان دانشجویان هستیم.

وی چشم‌انداز اقدامات خود در دانشگاه صنعتی شریف را ایجاد شرایط خوب و ایده‌آل در این دانشگاه اعلام کرد و افزود: شرایط باید به گونه‌ای باشد که دانشجویان در دانشگاه احساس خوبی پیدا کنند و فارغ از محدودیت‌ها و موانع حال دل آنها خوب باشد تا بتوانیم با به اشتراک گذاشتن حال خوبمان با اهداف مشترک و سازنده وضعیت را بهبود بخشیم.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: تلاش من این است در سطح بیان نظرات خود چه سیاسی، چه اعتقادی، صریح و شفاف باشم. اما در لایه تعامل با دانشجویانی که باید به عنوان استاد یا معاون دانشجویی به ایشان خدمت کنم هیچ تبعیضی قائل نیستم.

معاون دانشجویی جدید دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: خدمت من به دانشجویان با هرگونه دیدگاه و نقطه نظراتی، یکسان خواهد بود؛ زیرا هدف ایجاد شرایط زندگی و امکانات رفاهی خوب و یکسان بدون هیچگونه تبعیض است. معتقدم اگر با دانشجویان شفاف باشیم قطعا راحت‌تر به ما اعتماد خواهند کرد تا اینکه باورهایمان را پنهان کنیم و خود را جور دیگری نمایش دهیم.

ابوالحسنی تصریح کرد: من تلاش خواهم کرد که با دانشجویان که سرمایه های این کشورند ارتباط خوب خود را در طیف‌های مختلف حفظ کنم و سعی می‌کنم طبق وظیفه و فارغ از هر اختلاف نظری خدمتگزار خوبی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه را مانند فرزندان خود می‌دانم و توصیه‌ای که به دانشجویان دارم این است که آنان که سرمایه‌های این کشورند، نباید خود را دست کم بگیرند. زیرا کشور برای پیشرفت خود به این سرمایه‌ها نیاز دارد. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که فرزندان این نسل مقداری کم‌حوصله‌اند باید کمی صبر و تحمل خود را تقویت کرده و بالا ببرند ، البته در اینجا منظور این نیست که کم‌کاری‌های ما را تحمل کنند بلکه بدانند صبر لازمه رسیدن به قله‌های بزرگ موفقیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha