• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400081713364

با حضور فرمانده سپاه فجر فارس انجام شد؛

معرفی برترین‌های جشنواره مالک اشتر سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز 

معرفی برترین‌های جشنواره مالک اشتر سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز 

ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور  فرمانده سپاه فجر فارس، برترین‌ رده‌های استانی و ناحیه‌ای در جشنواره مالک اشتر سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز معرفی و تجلیل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز دوشنبه ۱۷ آبان در آیین اختتامیه این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با هدف تقدیر از رده‌های برتر در سال ٩٩ در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عباس بنایی به مؤلفه‌های انتخاب رده‌های برتر در این جشنواره در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در آغاز شیوع کرونا علی‌رغم اینکه بسیاری از ادارات، نهادهای دولتی و خصوصی به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمدند و یا در بازگشایی با کمترین نیرو شروع به کار کردند، اما کار بسیج دو چندان شد و در همه عرصه‌ها برای مهار این بیماری پا به میدان گذاشت.

او ادامه داد: در ابتدای شیوع این بیماری با استقرار ایستگاه‌های تب سنجی در گلوگاه‌های ورودی، گندزدایی و ضدعفونی معابر، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و گان بهداشتی، توزیع الکل و مواد بهداشتی و شرکت فعال در طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی به صورت شبانه روزی بسیجیان این سپاه از شیراز در راستای مهار بیماری تلاش کردند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه از عرصه‌های دیگری که بسیجیان این سپاه خوش درخشیدند، حوزه سازندگی است، خاطرنشان کرد: این ناحیه در ٥ مرحله کمک مومنانه با توزیع بالغ بر ٨٠ هزار بسته معیشتی توسط گروههای جهادی و با همکاری خیرین را اجرایی کرد.

بنایی همچنین مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی محرومان، ایجاد ۹ کارگاه اشتغالزایی، برگزاری رژه خودرویی و موتوری در سطح کل ناحیه، حضور فعال در مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری یادواره‌های مختلف، توجه ویژه به بحث جنگ نرم و فضای سایبری، ایجاد مرکز مشاوره، برپایی حلقه‌های صالحین، ایجاد و توسعه مهدهای قرآنی، توجه به محلات محروم، جمع آوری معتادان کارتن خواب و تلاش برای اشتغال این افراد وهمچنین برقراری امنیت پایدار با همکاری نیروی انتظامی از طریق ایجاد گشت‌های محله محور، ایست بازرسی و بلوک بندی در دو سال گذشته را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در راستای این جشنواره در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اجرایی شده و به واسطه آن سه رده برتر استانی و ٢٣ رده برتر ناحیه‌ای مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha