• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400081713401
  • خبرنگار : 30054

بهترین نرم افزار ERP ابری در ایران کدام است؟

بهترین نرم افزار ERP ابری در ایران کدام است؟

همه سازمان‌ ها در کسب و کار خود نیازمند استقرار یک سیستم اطلاعاتی قوی هستند، که این سیستم اطلاعاتی ضمانت اجرای فرآیندهای سازمان را بر عهده داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرین سیستم، در حقیقت سیستم نرم افزاری، اجرای مستمر فرآیندهای سازمانی را تضمین می‌کند. گونه‌های مختلف نرم‌ افزارها در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی باید به دنبال نرم افزاری باشیم که سازمان را به هدفش نزدیکتر کند.

ERP قوی ترین نرم افزاری است که می تواند سازمان را به هدف کنترل فرآیندی منابع نزدیک کند. ما در این مقاله یک نرم افزار ای آر پی ابری فوق العاده را معرفی می کنیم، اگر برای شرکت خود به دنبال بهترین نرم افزار ERP هستید، حتما تا انتهای این مقاله ما با همراه باشید.

ERP ابری چیست؟

سازمان‌ها برای تهیه نرم ‌افزار، نیازمند متحمل شدن هزینه سنگین خرید سرور و همچنین هزینه تجهیزات و مکان مورد نیاز برای استقرار نرم ‌افزار می باشند. نرم ‌افزار ای آر پی، این مشکل سازمان‌ها را حل می‌کند و با کاهش هزینه‌ ها، سازمان را برای رسیدن به اهداف خود یاری می‌کند.

نرم افزار erp ابری، بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری و فقط از طریق اینترنت، کلیه منابع سازمان را مدیریت می کند. لذا کلیه فعالیت ‌ها از جمله حسابداری، خرید و فروش، تعمیر و نگهداری و ... به صورت ابری و بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی مدیریت می شوند.

خصوصیات نرم افزار erp ابری

نرم افزار erp ابری دارای ویژگی های متعددی می باشد، که مهم ترین این خصوصیات عبارتند از:

· سیستمی یکپارچه

· تضمین امنیت اطلاعات و کاهش هزینه‌های سازمان

· سرعت بخشیدن به تولید

· ظاهر یکسان و پایدار در تمام ماژول ها

· انجام کارهای حسابداری با سرعت بالا

· دسترسی دائم به اطلاعات سازمان بدون محدودیت زمانی و مکانی

بهترین نرم افزار ERP ابری در ایران کدام است؟

معرفی نرم افزار ای آر پی ابری آرین سیستم (ERP)

از آنجا که نرم افزار erp ابری، بطور روزمره در سازمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا باید سازمانها در انتخاب این نرم‌ افزار دقت زیادی داشته و بدانند که کدام نرم افزار برای کسب و کارشان مناسب است. در نتیجه امنیت نرم افزار ERP باید همیشه مورد توجه سازمانها قرار گیرد.

شرکت آرین سیستم تولید کننده نرم افزار ‏ArianERP با سابقه چندین ساله در تولید نرم افزارهای مختلف و با هدف خدمت رسانی به مشتریان و تمرکز بر رضایتمندی مشتریان در سراسر کشور فعالیت می‌کند. با توجه به هزینه سنگین خرید سرور و تجهیزات برای نرم افزار ای آر پی، شرکت آرین سیستم با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی روز دنیا، اقدام به راه اندازی نرم‌افزار ای آر پی ابری، به عنوان راهکاری برای کاهش این هزینه ها و در عین حال افزایش کارایی برای خریداران ایجاد نموده است. در حال حاضر نرم ‌افزار erp ابری آرین سیستم، یکی از قوی ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای ای آر پی ابری است. اگر می خواهید بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید، حتما نرم افزار erp ابری آرین سیستم را در گوگل سرچ کنید.

نقش اتوماسیون اداری در erp ابری

امروزه سازمان ها برای انجام اتوماتیک مکاتبات اداری خود نیازمند استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری هستند. البته امنیت نرم افزار اتوماسیون اداری از اهمیت بالایی برای سازمان ‌ها برخوردار می باشد، زیرا در صورت نبود امنیت کافی در نرم افزار اتوماسیون اداری اطلاعات سازمان دچار آسیب خواهند شد. راهکار این مشکل استفاده از سیستم اتوماسیون اداری در نرم‌افزار ای آر پی ابری می باشد، زیرا در این صورت امنیت اطلاعات افزایش یافته و سازمان می تواند با استفاده از اینترنت در هر زمان و مکان به اطلاعات نرم افزار اتوماسیون اداری در ابر دسترسی داشته باشد.

ویژگی های نرم افزار ERP ابری آرین سیستم

نرم افزار erp ابری آرین سیستم به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزار های ای آر پی ابری در شرکت ها، دارای ویژگی های بسیاری می باشد، که مهم ترین این خصوصیات عبارتند از:

· تضمین اطلاعات و پایگاه داده ها

· هزینه مناسب اشتراک در بستر ابری برای مشتریان با توجه به نیاز کسب و کار آن­ها

· دسترسی جامع به ماژول ها بدون محدودیت زمانی و مکانی

· امنیت بالای اطلاعات

· هزینه کمتر erp ابری نسبت به استقرار فیزیکی سخت افزاری

· سهولت کاربری

· تسهیل فرایندهای حوزه مالی با محیط کاری آسان در بستر اینترنت

· صدور اسناد و گزارشات به صورت اتوماتیک

بهترین نرم افزار ERP ابری در ایران کدام است؟

دلایل انتخاب نرم افزار erp ابری آرین سیستم

شاید سوال اکثر شما این باشد که چرا نرم ‌افزار erp ابری آرین سیستم؟ نرم افزار ‏erp ابری آرین سیستم منطبق بر استانداردهای روز دنیا می باشد، که علاوه بر کاهش هزینه‌های سازمان، از طریق افزایش بهره‌ وری به صورت یکپارچه باعث دسترسی سریع به اطلاعات می‌شود. در نتیجه مدیریت یکپارچه سازمان را رقم می‌ زند.

نرم‌افزار erp ابری آرین سیستم، نرم افزار مقرون به صرفه می باشد، که با به کارگیری آن در شرکت خود می توانید در هر زمان و مکان شرکت خود را مدیریت کرده و کسب و کار خود را رشد دهید و به سود بالایی دست یابید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت آرین سیستم به آدرس www.ariansystem.net اطلاعات لازم را در مورد نرم افزار erp ابری آرین سیستم کسب نمایید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات کامل تر می توانید با شماره 43027-021 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این شرکت جهت خرید نرم افزار erp ابری آرین سیستم استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha