• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400081713408
  • خبرنگار : 71429

دادستان کل کشور: گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد

دادستان کل کشور: گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد

دادستان کل کشور گفت: گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد و پشت پرده‌های گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه نشست کارآموزان کارشناسان رسمی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره گرانی‌های اخیر گفت: موضوع  گرانفروشی در صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است، اما ما اعلام کردیم به لحاظ اینکه مساله گرانی‌ها برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‌کند، دادستانی هم در کنار سازمان تعزیرات به این موضوع ورود کند. یکی دو ماه است که به صورت افسار گسیخته گرانی‌ها را در برخی از نیازهای مردم مشاهده می‌کنیم، به نظر می‌رسد پشت پرده‌هایی دارد.

دادستان کل کشور افزود: پشت پرده‌های این گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند اما برخورد با گران فروشانی که بی ضابطه قیمت‌ها را بالا می‌برند، جز وظایف و تکالیف سازمان تعزیرات حکومتی است. ما بنا داریم تا از ظرفیتی که در دادسراها و دادستانی‌های سراسر کشور داریم در این زمینه استفاده کنیم.

منتظری گفت: موضوع گرانی‌ها را هم در شورای عالی قضایی امروز اعلام کردیم به لحاظ اینکه مسأله گرانی‌ها به مردم فشارهای زیادی می‌آورد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۸:۱۸

حاجی ما عادت کردیم.سر شدیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۸:۲۳

بعله... خود حاج آقا دستش تو کاره... خوب میدونه!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۸:۳۲

لابد کار امریکا و اسرائیل و استکبار جهانی و ال سعود هستش...!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۸:۳۲

ديگ الان كه مديران انقلابي سر كار هستن بهونشون چيه؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۹:۰۳

به این آقا حتما حقوق بدهید خیلی میفهمد، میگه که گرانی دلیل داره

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۹:۳۱

تا روحانی بود منشا گرانی بیکفایتی و غربگرایی دولت بود حالا که رئیسی آمده چون کارامدی به دولت بازگشته ناچارا باید به دنبال توطئه در گرانی بود اصولن هنگامی که علم اقتصاد نقشی در اقتصاد کشور ایفا نکند و محور اداره کشور مبتنی بر شعار باشد قرنها هم که بگذرد هیچ پیشرفتی در وضعیت کشور رخ نخواهد داد باز هم با علم بجنگید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۹:۴۰

برخورد قهری باعث تعطیلی مراکز تولید و عرضه می شود و نهایتا به کمبود و گرانی بیشتر منجر می شود. خواهش می کنم دقت نمایید.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۹:۵۵

روحانی هم که همین رو میگفت. یعنی کلا سر کاریم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۰:۳۹

دوباره شروع شد ، روز از نو روزی از نو ،،بجای اعتراف به اتخاذ سیاست‌های غلط اقتصادی و استفاده از راه حل های علمی جهت کاهش تورم ،جذب سرمایه گذاری ،ایجاد اشتغال و رونق صادرات ،، همیشه ساده ترین راهکار ممکن رو انتخاب می کنیم. چرا ؟؟ الله اعلم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۱:۰۵

آقا قیمت دلار رو کنترل کنید و پایین بیاورید باور کنید نتیجه اس رو خواهید دید متاسفانه الان طوری شده همه چی با نرخ دلار دارند تعیین میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۱:۲۰

لوبیا کیلو 80 هزار تومان دیگه چیه؟ موبایل را میشه نخرید یا ساده خرید. یه تفریح داشتیم اونم لوبیا خوردن بود اونم ازمون گرفتید.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۱:۲۷

خب ! خدا رو شکر ، زمان روحانی مقصر روحانی و دولتش بودند و امروز دستهای پشت پرده !

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۱:۴۴

جناب دادستان آدرس را اشتباهی نروید. ایران خودرو و سایپا با پائین آوردن تولید موجب گرانی شده اند. شما همین یکی را که راحتتر است حل کنید بقیه پیشکش.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۲:۴۵

جسارتا بی عرضه گی و انداختن مشکلات گردن دیگران پشت پرده اش هست.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۳:۵۱

نه بابا از کجا فهمیدی ناقلا

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ ۰۷:۴۰

سلام اگه پشت پرده چیزی هست چرا کاری نمیکنید چرا جلوی تلوزیون چند نفر رو اعدام نمیکنید پدر مردنم در اومد تا کی این وضع ادامه دارد شما نتونستید استارت خونه سازی رو بزنید تا خونه بیاد پایین

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ ۰۹:۳۷

بخدا هیچ کشوری اینجوری نیست 90 درصد تحریمها داخلیه ربطی به خارج نداره شما اول مسأله باندهای مافیایی رو ریشه کن کن اونوقت همه چیز درست میشه بخدا راست میگم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ ۱۰:۳۱

په نه گرانیهای قبلی پشت پرده نداشت سلام حاج آقا

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ ۱۲:۱۸

پشت پرده ای ها را مسلما شما بسیار خوب می شناسید .، اگر راست میگویید سریعا به مردم مظلوم و رنج کشیده ایران معرفی کنید.! که مثل همیشه بعید است معرفی کنید.ضمنا شما این مطالب را فقط به جهت خالی نبودن عریضه گفتید.!