• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400081713464
  • خبرنگار : 50130

استاندار کردستان :

۳۰ درصد از مدارس کردستان توسط خیرین ساخته می شود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت:ساخت ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی استان توسط خیرین،بسیار ارزشمند بوده و باید این اشخاص به مردم معرفی شوند.

  بهمن مرادنیا امروز ( دوشنبه ۱۷ آبان ) در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و خیرین امر مهم مدرسه سازی، اظهار داشت: ساخت ۳۰درصد از فضاهای آموزشی کردستان توسط خیرین، بسیار ارزشمند است و با توجه به شرایط مالی استان ما نسبت به سایر استان ها، کار بزرگی انجام شده است و با این کار خیر، نام نیک از خیرین باقی خواهد ماند.

وی افزود: باید بیشتر همت کنیم و به خاطر آینده فرزندانمان و استان، به آموزش و پرورش کمک کنیم.

مرادنیا همچنین اظهار داشت: کسانی که مال و ثروت دارند اما نمی بخشند، هنوز لذت بخشش را نچشیده اند و انسان اگر به عمق این کار ارزشمند پی ببرد می داند که تا چه اندازه موجب رضایت روحی و روانی می شود.

  استاندار تاکید، کرد: کسی که کار خیر می کند و مدرسه ای می سازد باید به جامعه معرفی شود چرا که موجب تبلیغ و تشویق به مشارکت در این کار خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: مدرسه سازی برای همه ما احساس مسؤولیت است چرا که اگر خدای ناکرده برای دانش آموزانی که در کلاس های ناامن تحصیل می کنند اتفاقی رخ دهد، همه متاثر خواهیم شد لذا باید برای جلب مشارکت در این کار خیر، تبلیغ کنیم.

مرادنیا ضمن ابراز خرسندی از عملکرد آموزش و پرورش، یادآور شد: ۵ سال پیاپی کسب رتبه اول نانو و کسب رتبه اول زیست فناوری برای دومین سال متوالی علیرغم تمام کمبودها، نشانه استعداد دانش آموزان کردستانی و مدیریت خوب مدیران آموزش و پرورش است.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ گله مندی خیرین مدرسه ساز حاضر در این جشنواره در خصوص عدم همکاری شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان با آنها، قول داد در اسرع وقت به این دستگاه ها ابلاغ شود تا نهایت همکاری را با ساخت و ساز مدارس خیرساز داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha