• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400081813904
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اصفهان:

کشاورزان در برابر مشکل کم‌آبی عاقلانه رفتار می‌کنند

کشاورزان در برابر مشکل کم‌آبی عاقلانه رفتار می‌کنند

ایسنا/اصفهان امام‌جمعه اصفهان گفت: مهم‌ترین مشکل اصفهان مسئله کم‌آبی است که همه باید تحمل خود را برای حل این مشکل بالا ببریم و کشاورزان نیز در این زمینه عاقلانه رفتار می‌کنند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز (سه‌شنبه - ۱۸ آبان ماه) در آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان، اظهار کرد: اینکه کسی ده‌ها سال خدمت کند و نتوان از او به بدی یاد کرد افتخار بزرگی است.

وی افزود: ارزش و زیبایی این موضوع که درِ اتاق مسئولی به روی مردم باز باشد ارزش بسیاری دارد و این مهم در احادیث ائمه اطهار(ع) بسیار تأکید شده است که خوشبختانه فرماندار اصفهان از این دسته افراد بود.

امام جمعه اصفهان، ادامه داد: کسی که در اتاقش را بر روی مردم ببندد مورد لعنت خداست و تا زمانی که از این خصلت دست برندارد دائماً در غضب خدا خواهد بود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه فرد مسئولی که خدمتگزار مردم است، مورد لطف خدا قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خداوند این فرد را به بهشت داخل می‌کند.

وی اضافه کرد: فردی که به مقام و مسئولیتی منصوب می‌شود نباید اخلاق و رفتارش تغییر کند و این موضوع در روایات تأکید شده است و این فرد باید به عکس تغییر کند و بیشتر در میان مردم حضور یابد.

به گزارش ایسنا، امام‌جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: ریاست باید باعث شود فرد به مردم بیشتر نزدیک شود و نسبت به برادران خود عطوفتش بیشتر شود. اگر مسئولان این روایت‌ها را در نظر بگیرند و رفتارشان در این جهت باشد پسندیده است.

وی برای فرماندار جدید اصفهان آرزوی موفقیت کرد و گفت: خوشبختانه فرماندار جدید از افراد خدوم شهر است و امید دارم این مسیر را به بهترین وجه ادامه دهد.

طباطبایی نژاد به معضل آب اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر آبی وجود ندارد و این معضل دست ما نیست، باید تحمل داشت که خوشبختانه کشاورزان این تحمل و صبوری را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، مهم‌ترین مشکل اصفهان را مسئله کم‌آبی دانست و گفت: کشاورزان عاقل هستند، اما متأسفانه محرک‌هایی دارند که آن‌ها را به انجام کارهایی وادار می‌کنند. همه باید مطالبه گر باشیم، اما زمانی که در بحران هستیم باید با هوشیاری عمل کرد و کارهایمان عاقلانه باشد.

در این مراسم محمد علی احمدی به عنوان فرماندار جدید اصفهان معرفی و از خدمات حسین سیستانی-فرماندار سابق تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha