• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400081814138
  • خبرنگار : 71594

خضریان: در مجلس تلاش می کنیم حاشیه سازی‌ها را نادیده بگیریم

خضریان: در مجلس تلاش می کنیم حاشیه سازی‌ها را نادیده بگیریم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش ما در مجلس این است که با وحدت مسائل اصلی مردم را دنبال کرده و تلاش می‌کنیم حاشیه‌سازی‌ها را نادیده بگیریم و به نفع مردم جلو ببریم.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده (۷۵) آیین‌نامه نامه داخلی مجلس در تذکری اظهار کرد: خدا را شاکریم که در مجلسی قرار داریم که عموم این مجلس انقلابی است و دغدغه رهبر معظم انقلاب را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از اعلام تخلفات در حوزه بودجه سال ۱۴۰۰ در یک جلسه خصوصی به رئیس مجلس و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه به صورت مستند تاکید کردم و بر اساس قولی که رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در این خصوص دادند قرار شد ساختار برای بودجه سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای اصلاح شود تا چنین تخلفاتی تکرار نشود، بنده دیگر موضوع را پیگیری نکردم.

نماینده مردم تهران بیان کرد: این موضوع به این معنا نیست، افرادی که در این مجلس مظلوم واقع شده‌اند در جایگاهی که بودجه در اسفندماه در صحن علنی تصویب شده بود بعد از آن بدون هماهنگی با نمایندگان و کمیسیون تلفیق در آن دست برده شده بود و ما شاهد سکوت این افراد در خصوص اتفاقات تلخ در نوروز ۱۴۰۰ بودیم. امروز این افراد در جایگاه متهمان قرار گرفته اند یعنی سکوت نجیبانه نمایندگان محترم که ۲۰۰ نفر از آنها طی امضایی اعتراض خود را اعلام کردند، امروز در جایگاه متهم قرار گیرند.

خصریان تصریح کرد: در حوزه ولایی بودن وظیفه همه ماست که تلاش می‌کنیم در این مسیر باشیم. سابقه ما در فتنه، برجام، FATF و منویات مقام معظم رهبری روشن است. کسانی که در ترس این حوزه‌ها همسو با جریان غرب بوده و یا جریان فتنه یا ساکت بوده و یا در آتش آن دمیده‌اند، امروز نمی‌توانند صحبت از ولایی بودن کنند و امروز نمی‌توانند در این مسیر باشند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از مسائل بسیار مهم در حال حاضر است، گفت: مقام معظم رهبری در اولین دیدار خود با نمایندگان در حوزه ورود مجلس به این فضا تأکید کردند و فرمودند که فضای مجازی رها است و خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف از این رها بودن آسیب می خورند و یا در حوزه اقتصاد ما از یک کارگر از یک سو مالیات دریافت می‌کنیم و از سوی دیگر  این اقتصاد در فضای مجازی رها است و نمی‌توانیم در مقابل برخی افراد که مشغول کلاهبرداری هستند و یا از این فضا تحصیل مال نامشروع می‌کنند، بایستیم و به نفع درآمد مشروع فضا را شفاف کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار کرد: در مقابل این نکته مقام معظم انقلاب کسانی امروز با کلیات مدیریت و اقدام مجلس در حوزه فضای مجازی مخالفت می‌کنند که بسیار جالب است و چطور چنین دیدگاه خود را به دیدگاه رهبری انقلاب نزدیک می‌داند و چگونه دغدغه رهبری انقلاب را در این حوزه نمی‌شنود در حالی که این موضوع واضح و معلوم بوده و مساله اصلی در این حوزه ها این است که آیا ما رهبر معظم انقلاب را برای مطامع و منافع خود آنجا که قرار باشد تامین می کنیم یا منظومه فکری رهبری عزیز را در همه حوزه‌ها قرار است تبیین کنیم؟

خظریان تأکید کرد: اگر تبیین این کلام قرار است اتفاق بیفتد حتما جریان انقلابی این مجلس و عامه نمایندگان در آن رتبه خوبی خواهند گرفت و کسی حق ندارد در این رتبه موجود در مجلس انقلابی اختلاف بیندازد. تمام تلاش ما در مجلس این است که با وحدت مسائل اصلی مردم را دنبال کرده و تلاش می‌کنیم حاشیه‌سازی‌ها را نادیده بگیریم و به نفع مردم جلو ببریم.

وی خطاب به ریاست جلسه امروز گفت: از شما خواهش می‌کنم اجازه ندهید از تریبون‌های مجلس برای اختلاف‌ افکنی و یا تسویه حساب‌های سیاسی استفاده شود بدون آن که منافع مردم دیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha