• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400081814204
  • منبع : شهرداری تهران

هویت و سبک زندگی دو اصل معاونت فرهنگی شهرداری تهران

هویت و  سبک زندگی دو اصل معاونت فرهنگی شهرداری تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در نخستین جلسه بازدید شهردار از معاونت های هشتگانه شهرداری با تاکید بر اهمیت و جایگاه معاونت متبوع خود گفت: نظام فعالیت‌های حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از یک انسجامی برخوردار هستند از همین رو پیش برد اهداف این معاونت در شهرداری تهران، باید از فعالیت‌های جزیره‌ای فاصله گرفته و به سمت هم‌افزایی پیش برود.

به گزارش ایسنا، محمد امین توکلی زاده صبح امروز در مراسم بازدید زاکانی شهردار تهران از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: امروز باید تلاش کنیم با یک انسجام و پیوستگی برنامه ها و اقدامات در بین اجزاء معاونت و بدنه کلی شهرداری، در مسیر نیل به اهداف خرد و کلان فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گام های اساسی برداریم.

وی ادامه داد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تا زمانی که یک منظومه منسجم نباشد، نمی‌توان انتظار داشت در مسیر همکاری با سایر معاونت ها به خوبی عمل کند.

معاون اجتماعی شهردار تهران رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت معاونت متبوع خود را در گرو رعایت ارکان اصلی فرهنگی شهرداری تهران دانست و گفت: لازم است  دو اصل مهم را در فعالیت‌های خود لحاظ کنیم نخست هویت و سپس سبک زندگی. که هر دو این اصول می بایست محوریت عموم کارها و اقدامات ما در معاونت اجتماعی و سایر معاونت ها باشد.

توکلی زاده با بیان اینکه احیای هویت ایرانی اسلامی شهر تهران در کنار ترویج سبک زندگی شهری زمانی تحقق خواهد یافت که مسائل فرهنگی ذیل دیگر فعالیت‌ها قرار نگیرد، خاطر نشان کرد: لازم است محوریت اقدامات شهرداری با مسائل فرهنگی و اجتماعی باشد و دیگر فعالیت‌ها به پیوست این محوریت ایفای نقش کنند.

به گفته توکلی زاده، لزوم ارتباط معاونت اجتماعی و فرهنگی با اقشار و ارکان جامعه از جمله مدارس، مساجد و خانواده‌ها برای بررسی و پیگیری دقیق و واقع بینانه مسائل در امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری جزو اولویت‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در پایان در خصوص فراگیر شدن آسیب‌های اجتماعی در بخش های مختلف از جمله زباله گردها و کارتن‌ خواب‌های شهر تهران گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید به این مهم اشاره کنم که در قالب طرح زمستان گرم، گرم‌خانه‌های شهر تهران با ظرفیت ۲۱۰۰ تن آغاز به فعالیت کرده‌اند. البته همچنان پیگیر هستیم تا با ارتقاء و کیفی سازی و بالا بردن کمیت افراد بیشتری تحت پوشش قرار بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha