• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400081814274
  • منبع : بنیاد شهید

نشست معاونین حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نشست تخصصی معاونین حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای شورای حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از «ایثار»، مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست که به‌صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به مسئولیت‌های این معاونت گفت: امیدواریم که با انجام صحیح مسئولیت‌ها در امور حقوقی و قانونی برای خدمت به جامعه ایثارگری به خوبی انجام وظیفه کنیم. دکتر قاضی‌زاده به دلیل سابقه خدمت در مجلس شورای اسلامی بر امور حقوقی و قانونی اشراف کامل دارند و در همایش مدیران کل بنیاد تأکید داشتند که بنیاد باید از سازمان خدمات‌محور به سازمان حقوقی، راهبری و کاربردی تبدیل شود و هر عملی در بنیاد باید مبنای قانونی و رویکرد حقوقی داشته باشد.
ایزدی با اشاره به فعالیت و خدمات دو اداره کل این معاونت در حوزه‌های امور حقوقی و معاضدت قضایی و امور مجلس و لوایح و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها تأکید کرد: باید هم‌افزایی بین معاونت حقوقی و امور مجلس با دیگر معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت بگیرد و این معاونت بر امور حقوقی سازمان‌های تابعه بنیاد نظارت داشته باشد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه سعی و تلاش این معاونت بر این بوده که از جامعه ایثارگری در امور حقوقی بنیاد استفاده شود خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها یک فرصت است و بستری را مهیا می‌کند که از حقوق مادی و معنوی کارکنان بنیاد شامل مسائل مالی و امور حقوقی کارکنان که وظیفه ما است حمایت شود تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.
وی با اشاره به ارتباط بنیاد شهید و امور ایثارگران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است که ملاقات‌ها و نشست‌هایی که با نمایندگان محترم مجلس انجام می‌شود،  با نظارت معاونت حقوقی و امور مجلس باشد و این معاونت در جریان امور باشد تا ملاقات‌ها و نشست‌ها با هماهنگی‌های این معاونت برای مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اثرگذار باشد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های معاونت حقوقی و امور مجلس برای بنیاد گفت: منشور حقوقی برای کارکنان و مدیران بنیاد تدوین شده است که مدیران و کارکنان بنیاد به وظایف و مسئولیت‌های حقوقی و قانونی خود آگاه باشند و از مشاوره حقوقی این معاونت  در قراردادها استفاده شود.
در این نشست تخصصی نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات توسط معاونان حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و مدیران حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه مطرح شد و ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی‌محمد پورنجاتی مدیرکل امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد و رضا رحیمی نسب مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد به این سوالات پاسخ دادند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۰ ۰۲:۵۰

متاسفانه برای ایثارگران هیچگونه خدمات معاضدتی ملموس و عملی مطلقا وجود ندارد و صرفا با نامه نگاری با محاکم بنیاد وظیفه خودرا خاتمه یافته تلقی میکند وکلایی که با بنیاد همکاری دارند بخاطر شندر غاز تخفیف از سروته وظایف خود میزنند که نگرفتن وکیل بدین شکل از گرفتنش بهترست حال این این کلمه معاضدت برای ایثارگران چه نقشی ایفا میکند خدا میداند؟؟