• چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400081915065
  • خبرنگار : 30054

بهترین نرم افزار ERP و بررسی خصوصیات ERP قدرتمند

بهترین نرم افزار ERP و بررسی خصوصیات ERP قدرتمند

در دنیای امروزی گستردگی مشاغل، عدم یکپارچگی و انسجام اطلاعات در میان بخش های مختلف سازمان نتیجه ناخوشایندی برای کارکنان و مدیران خواهد داشت. عدم سودآوری بزرگ ترین مشکلی خواهد بود که سازمان ها با آن روبه‌رو هستند. بهترین گزینه برای جلوگیری از رخ دادن این پیشامدها استفاده از نرم افزار ERP است، که بتواند اطلاعات سازمان را منسجم نماید و در مسیری درست گام بردارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرین سیستم، اگر شما هم برای مدیریت بهتر و بهبود فرایندهای شرکت خود به دنبال مناسب ترین نرم افزار ERP هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، زیرا ما قصد داریم ابتدا به بررسی خصوصیات نرم افزار erp و سپس به معرفی بهترین نرم افزار ERP از دیدگاه مدیران سازمان ها بپردازیم.

نرم افزار ERP چیست؟

ERP مخفف کلمه (Enterprise Resource Planning) بوده که تمام تلاش و سعی آن این است که با سنجش عملکرد سازمان و تمامی بخش‌های شرکت در سیستمی رایانه ای، اطلاعات را به صورت یکپارچه گردهم آورد و پس از آن با توجه به نیاز و خواسته سازمان پاسخگوی مسائل باشد. به بیان ساده تر، ERP دارای اجزا و بخش هایی است که برای برنامه ریزی، بازاریابی، تولید و فروش، حسابداری، مدیریت سازمان و مدیریت تمامی پروژه ها و نگهداری مناسب از اطلاعات و ... طراحی شده است.

ساختار ERP به گونه ای طراحی شده است که کاملا به صورت یکپارچه اطلاعات سازمان را در بین بخش های مختلف سازمان فراهم می‌آورد. نرم افزار ERP بخش های مالی، انسانی، تولید، انبار سیستم‌های قدیمی سازمان ها را در قالب یک نرم افزار طراحی نموده است و به صورت متحد و یکپارچه و با توجه به نیاز و خواسته سازمان پیش می‌رود.

خصوصیات نرم افزار ERP

ERP خصوصیات منحصر به خویش را دارد که سازمان‌ها با دانستن آن ها بهتر می توانند با این نرم افزار کار کنند و اطلاعات مالی و انسانی خود را در تمامی بخش های سازمان منسجم سازند. از جمله مهم ترین خصوصیات نرم افزار ERP که به سازمان ها کمک می کند تا از طریق پشتیبانی بتوانید به درستی با این نرم افزار کار کنند، به شرح زیر می باشد:

کاهش هزینه های سفارشی

کاهش تمامی هزینه های مربوط به تولید

کاهش هزینه های موجودی

کاهش هزینه های مربوط به نگهداری سوابق

کاهش هزینه های حمل و نقل کالاها

تولید بیشتر و منسجم تر

افزایش سوددهی و افزایش سهام بازار

افزایش رضایت مشتری و بهبود تجربه مشتری

افزایش امکانات برای مشتریان

بررسی خصوصیات ERP قدرتمند

نرم افزار ERP ابری چیست؟

نرم افزار ERP ابری یا ERP Cloud ، سیستم بسیار جامع مدیریت یکپارچه منابع مختلف یک سازمان، مستقل از بستر سخت افزاری است. به عبارت دیگر در سیستم ERP ابری، تمامی منابع تحت کنترل، بدون نیاز به سرور و تجهیزات سخت افزاری و از طریق اینترنت، مدیریت و کنترل می‌شود. برای مقایسه ERP و ERP ابری می توان گفت که مقدار سرمایه گذاری و هزینه هایی که صرف نگهداری اطلاعات در سیستم ERP ابری می شود کمتر و به صرفه تر خواهد بود و در عوض مقدار مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان نسبت به علمکرد ERP بالاتر است.

در سیستم ERP ابری تمامی بخش ها، نظیر حسابداری، خرید و حسابداری بازرگانی و در حوزه نگهداری و در حوزه تولید، تعمیرات به صورت ابری، بدون در نظر گرفتن تجهیزات فیزیکی یاد می‌شود.

معرفی نرم افزار ArianERP

نرم افزار ERP آرین سیستم یک نرم افزار از پیش طراحی شده و آماده پیاده سازی است، که کلیه فرآیندهای آن بر اساس تجربیات سازمانی اجرایی شده و با توجه به نیاز هر سازمان قابل تنظیم و تغییر است. نرم افزار ERP آرین، در چند حوزه طراحی شده است که این حوزه ها عبارتند از:

حوزه مالی

حوزه تولید

حوزه بازرگانی

حوزه منابع انسانی

اتوماسیون اداری

ویژگی های نرم افزار ArianERP

ویژگی اصلی این نرم افزار ایجاد یکپارچگی در بخش ها و فرآیندهای مختلف موجود در سازمان است. این نرم افزار با جمع آوری اطلاعات از واحدهای مختلف سازمان، باعث ایجاد این ارتباط و هماهنگی خواهد شد. ماژول های سیستم ERP شامل منابع انسانی، مالی، انبار ، اموال و … است، که با ایجاد انباره ای از داده ها و اطلاعات سازمان امکان استفاده سریع و به موقع از اطلاعات را برای تصمیم گیری دقیق در اختیار مدیران قرار می دهد. برخی دیگر از ویژگی های شاخص نرم افزار ArianERP عبارتند از:

اطلاعات محور بودن

یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات در کلیه واحدهای سازمانی

انعطاف پذیری و هوشمندی با قابلیت سازگاری با نیازهای روز کسب و کار

فرآیند محوری با قابلیت ابزارهای فرم ساز و گزارش گیر حرفه ای

انطباق با نرم افزارهای خروجی ساز

تحت وب بودن بدون محدودیت زمانی و مکانی

بررسی خصوصیات ERP قدرتمند

شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل تر درباره نرم افزار ArianERP به سایت www.ariansystem.net مراجعه نمایید و تمام ویژگی های نرم افزار را با جزئیات دقیق بررسی کنید. همچنین برای دریافت دموی نرم افزار و یا استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان فروش شرکت آرین سیستم، با شماره 43027-021 تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha