• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۰۴:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400081915076
  • خبرنگار : 90047

پاداش پای سکو مدال آوران ناشنوا در مسابقات جهانی کاراته و تکواندو مشخص شد

پاداش پای سکو مدال آوران ناشنوا در مسابقات جهانی کاراته و تکواندو مشخص شد

رییس فدراسیون ناشنوایان از پرداخت پاداش پای سکو به مدال آوران مسابقات جهانی کاراته و تکواندو خبر داد.

مهران تیشه گران در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان از ۲۹ آبان تا سوم آذر به میزبانی کشورمان و با همکاری فدراسیون تکواندو و کاراته در خانه تکواندو و سالن هندبال برگزار می شود که تاکنون ۲۱ تیم خارجی و ۳۵۰ ورزشکار در دو رشته کاراته و تکواندو زنان و مردان برای شرکت در این مسابقات آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی درباره ی هزینه ی ورودی هر ورزشکار برای شرکت در مسابقات جهانی، گفت: هزینه ی هر ورزشکار برای شرکت در این دو رویداد مهم نفری ۴۰ دلار است که باید پیش از شرکت در مسابقات، به فدراسیون جهانی پرداخت کنند.

ریبس فدراسیون ناشنوایان همچنین از پرداخت پاداش پای سکو به مدال آوران مسابقات جهانی کاراته و تکواندو خبر داد و افزود: در مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان به مدال آوران طلا، ۶ میلیون، نقره ۴ میلیون و برنز ۳ میلیون پرداخت می شود که البته این پاداش جدا از پاداشی است که هر ساله توسط وزارت ورزش و جوانان به مدال آوران مسابقات آسیایی و جهانی پرداخت می شود. امیدوارم با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آینده شرایطی فراهم شود که میزان پاداش مدال آوران ناشنوا از ۶۰ درصد افزایش پیدا کند و با پاداش مدال آوران افراد سالم و معلول یکسان دیده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی تکواندو و کاراته هستید، خاطرنشان کرد: با حضور تیم هایی همچون روسیه، اوکراین، ترکیه و.... در این دو رویداد مهم پیش بینی سکوی قهرمانی کار سختی است، اما تلاش خواهیم کرد جزو ۳ تیم برتر باشیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین پیرامون این پرسش که چقدر برای میزبانی مسابقات جهانی تکواندو و کاراته آماده هستید، تصریح کرد: تمام شرایط و امکانات لازم از نظر سخت افزاری برای میزبانی این دو رویداد مهم فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد، امیدوارم میزبان خوبی در اولین دوره مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان باشیم تا فدراسیون جهانی برای میزبانی سایر رشته ها نیز ایران را در اولویت قرار دهد.

تیشه گران در خصوص میزان اعتبارات پیش بینی شده برای برگزاری مسابقات جهانی کاراته و تکواندوی ناشنوایان، گفت: برای برگزاری این دو رویداد ۳ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است. البته از وزارت ورزش و جوانان نیز برای برگزاری این مسابقات کمک خواستیم که امیدوارم اعتبارات به موقع به دستمان برسد.

وی پیرامون این پرسش که آیا مدال آوران مسابقات جهانی کاراته و تکواندو در لیست نفرات اعزامی به المپیک برزیل قرار خواهند گرفت یا خیر؟ گفت: کسانی که در مسابقات جهانی کاراته و تکواندو به مدال دست پیدا کنند برای شرکت در المپیک، به تیم ملی دعوت خواهند شد.

تیشه گران در پایان از برگزاری اردوهای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک برزیل در آذرماه خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha