• چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1400081915342
  • منبع : روابط عمومی برنامه

«خادمان نهج البلاغه» تجلیل می‌شوند

«خادمان نهج البلاغه» تجلیل می‌شوند

در جلسه برنامه ریزی تجلیل از خادمان نهج البلاغه با حضور اعضاء، مدیر موسسه نور نهج البلاغه استان اصفهان و رییس گروه قرآن و عترت اداره کل ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد مقررشد "تجلیل از خادمان نهج البلاغه" بهمن ماه ۱۴۰۰در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص برنامه تجلیل از خادمان نهج البلاغه گفت : یکی از برنامه های طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران، تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه نهج البلاغه بود که با همفکری که با پیشکسوتان و فعالان نهج البلاغه انجام شد و پیشنهاد داده شد که عنوان برنامه تجلیل از خادمان نهج البلاغه شود و با توجه به اینکه طرح ملی است سعی می شود  فعالان حوزه نهج البلاغه شناسایی و به نحو احسن تقدیر به عمل آید.

وی افزود: تاکنون نامه نگاری نیز به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها انجام شده است که نسبت به معرفی و ثبت نام فعالان حوزه نهج البلاغه استان خود اقدام نمایند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بیگی مدیر موسسه نور نهج البلاغه استان اصفهان و مجری برنامه، گزارشی از فعالیت های انجام شده را برای اعضاء ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین بیگی از برگزاری جلسات مدون و منظم از چند ماه گذشته تاکنون خبر داد و در ادامه افزود : تاکنون ضمن بهره گیری از صاحب نظران نهج البلاغه در حوزه های علمیه و دانشگاه ها  آیین نامه ای تنظیم شده است که با نظر شورای سیاستگذاری به دنبال تکمیل آیین نامه مذکور هستیم  و در این برنامه سعی می کنیم از کلیه ظرفیت های استان در حوزه نهج البلاغه استفاده شود.

در خصوص شناسایی فعالان نهج البلاغه حجت الاسلام والمسلمین بیگی گفت : شناسایی از دو طریق انجام می شود در بخش  اول سایت طراحی شده است که فعالان حوزه نهج البلاغه در رشته هایی که تعریف می شود ثبت نام کنند و  در بخش دوم توسط متخصصانی که تعیین می شوند شناسایی افرادی که فعال در این حوزه هستند ولی با توجه به جایگاهی که دارند ثبت نام نمی کنند شناسایی می شوند.
مدیر عامل موسسه نور نهج البلاغه استان در خصوص داوری گقت : با توجه به گستردگی موضوع و گستره توزیع آن در سطح ملی سعی می کنیم از داوران تخصصی نهج البلاغه در رشته‌های مختلف بهره ببریم.
خاطرنشان می شود در پایان جلسه مصوب شد شناسایی در رشته های مترجمان،مفسران، مولفان از طریق ثبت نام شوندگان در سایت و همچنین تحقیق میدانی انجام شود ولی در حوزه های رسانه های تخصصی اعم از مکتوب و مجازی، مدرسان و مربیان، فعالان حوزه فضای مجازی، هنرمندان ،خیران، واقفان و حافظان تنها از بین ثبت نام شوندگان در سایت انجام شود.
حجت الاسلام بیگی در خصوص سایت ثبت نام شوندگان و زمان ثبت نام گفت : ثبت نام تا تاریخ ۱۵آذر۱۴۰۰از طریق سایت به نشانیwww.nahj-esf.comانجام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha