• چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400081915405
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی سپاهان:

نام سپاهان اجازه باخت به ما نمی دهد/ باکیفیت بازی کردیم

نام سپاهان اجازه باخت به ما نمی دهد/ باکیفیت بازی کردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان می گوید: نام سپاهان و باشگاه سپاهان همیشه برترین بوده است و ما تلاش می کنیم این مسئله را ثابت کنیم، نام سپاهان به ما اجازه باختن نمی دهد و تلاش می کنیم این برند را در والیبال مطرح کنیم.

رحمان محمدی راد عصر امروز(چهارشنبه -۱۹ آبان ماه) پس از برتری ۳ برصفر تیمش از هفته ششم لیگ برتر در مقابل شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تمام هواداران و بازیکنان تیم تبریک می گویم. بازیکنانم  در این بازی تلاش زیادی کردند، اگر بازی راحت شد به خاطر کیفیت بازی تیم ما بود وگرنه تیم شهرداری ارومیه تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. فکر می کنم یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازیهای خود را به نمایش گذاشتیم، جدای از نتیجه که به دست آمد تلاش ما این بود که از خودمان راضی باشیم و کیفیت تیممان را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: هنوز در دور گروهی و دور اول هستیم، دور دوم و مرجله پلی آف باقی مانده است، مرحله  پلی آف اهمیت دارد، در والیبال تمام تیمها از این بازی های این مراحل استفاده می کنند تا یک تیم منظم و هماهنگ را راهی پلی آف کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تلاش می کنیم ابتدا شکل تیمی خوبی درست کرده و با حفظ بازیکنان برای پلی آف بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اضافه کرد: از نگاه من یک مسابقه در مرحله گروهی بود، خوشحالیم از پیروزی که بدست آوردیم اما هیچ چیزی را عوض نمی کند.

وی تصریح کرد: سپاهان جایگاهش اجازه نمی دهد در جایگاه پایین باشیم، نام سپاهان و باشگاه سپاهان همیشه برترین بوده است و ما تلاش می کنیم این مسئله را ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه جایگاه خوبی که در مرحله گروهی به دست می آوریم بازیهای پلی آف را برایمان آسان تر می کند، خاطرنشان کرد: می توانیم برخلاف سال گذشته که بازیهای پلی آف نیز متمرکز بود در پلی آف میزبانی داشته باشیم، تمام تلاشمان را می کنیم تا جایگاه خوبی داشته باشیم، اسم سپاهان به ما اجازه باختن نمی دهد و می خواهیم برند سپاهان را در والیبال مطرح کنیم.

محمدی راد همچنین در خصوص وضعیت علیرضا مباشری گفت: علیرضا مباشری هفته آینده مجدد از انگشت خود عکس خواهد گرفت و اگر شرایط مساعدی داشت به تیم اضافه می شود.

انتهای پیام

خبرنگار، الهه مولا دوست

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha