• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400082015561
  • خبرنگار : 50176

‌استاندار لرستان:

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به مردم و نظام است

عملکرد نیروهای انقلابی همواره در راستای خدمت به مردم و نظام است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: نیروهای انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در جهت خدمت به مردم حاضر بوده و از نظام حمایت کرده‌اند.

فرهاد زیویار در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان، اظهار کرد: تشکیل این شورا پس از انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یک اقدام ابتکاری است که در ادامه انتخابات انجام شده و این ائتلاف دارای عقبه‌ای با سابقه فعالیت‌های انقلابی بسیار است.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلاب اسلامی در طول دوران پس از پیروزی انقلاب تاکنون آرایش‌های مختلفی برحسب شرایط زمانی به خود گرفته و عملکرد آن‌ها همواره در راستای خدمت به‌نظام و مردم بوده است.

استاندار لرستان با اشاره برگزاری موفق سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ ادامه داد: در این دوره از انتخابات، شرایط بسیار متفاوت با ادوار گذشته بود و علت آن‌هم حجم عظیمی از تبلیغات دشمنان برعلیه نظام بود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: فشارهای شدید اقتصادی، تورم لجام گسیخته به‌ویژه در چند سال اخیر و شیوع بیماری کرونا از مهم‌ترین مواردی بود که دشمنان نظام با تکیه بر آن‌ها در جهت دلسرد نمودن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات برنامه‌ریزی کرده بودند که علی‌رغم تبلیغات بسیار، حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات نقشه‌های آن‌ها را همچون گذشته نقش بر آب کرد.

زیویار خاطرنشان کرد: این انتخابات از لحاظ کیفی بسیار استثنایی برگزار شد و مردم نشان دادند که همواره در صحنه‌های حساس از نظام حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم از جهاتی با دولت‌های گذشته متفاوت است، اضافه کرد: روی کار آمدن این دولت با صدور بیانیه گام دوم انقلاب مقارن گشته و از این جهت مأموریت‌هایی متفاوت‌تر از گذشته برعهده دارد که از آن جمله می‌توان به انتقال تجارب نسل چهل‌ساله اول انقلاب به جوانان اشاره کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این دولت متعلق به جریان یا جناح خاصی نیست، بیان کرد: دولت سیزدهم دولت محرومان بوده و بسیار مهم است که با همدلی، همراهی، فساد ستیزی و کار جهادی در راه خدمت به مردم گام برداریم.

زیویار با اشاره به موضوع محدودیت‌ها و فقر در استان، ادامه داد: لرستان علیرغم داشته‌هایش، در برخی از شاخص‌ها در رده‌های پایین کشور قرار دارد که این موضوع می‌طلبد با همت، کار جهادی و به دور از هرگونه ستم‌خواهی صرفاً به فکر رفع محرومیت‌ها باشیم.

وی با اشاره به بازدیدهایی که از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سطح استان داشته است، افزود: در بازدید از این پروژه‌ها، عمده مشکلات در بحث حقوقی، اداری، کمبود اعتبار و مدیریتی دیده شد که امیدواریم با رفع مشکلات، ضمن جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها شاهد راه‌اندازی دوباره این پروژه‌ها و به دنبال آن ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در سطح استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha