• پنجشنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400082015700
  • خبرنگار : 71638

والیبال لهستان همچنان به دنبال مربیان تیم ملی!

والیبال لهستان همچنان به دنبال مربیان تیم ملی!

فدراسیون والیبال لهستان همچنان به دنبال مربی برای تیم‌های ملی خود است.

به گزارش ایسنا، پس از عملکرد ضعیف ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در رقابت های المپیک رئیس فدراسیون جدید والیبال لهستان تصمیم گرفت که تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کند. ویتال هینن، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان که از سال ۲۰۱۸ هدایت این تیم را برعهده گرفت پس از موفق نبودن در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال برنز قهرمانی اروپا از سمت خود کنار رفت. هواداران لهستانی از این مربی بلژیکی ۵۲ ساله به عنوان یکی از کاریزماتیک‌ترین مربیان تیم لهستان یاد خواهند کرد.  

پس از اتمام قرارداد هینن و کنار گذاشته شدن او از هدایت والیبال مردان لهستان صحبت های زیادی برای جانشین این مربی در رسانه های لهستانی صورت گرفت. 

تاکنون جانشین هینن برای ادامه کار والیبال لهستان مشخص نشده است و طبق اعلام فدراسیون لهستان مربیان می توانند رزومه خود را برای هدایت این تیم به فدراسیون والیبال لهستان ارائه دهند. به همین منظور فدراسیون جهانی والیبال هم با انتشار خبری اعلام کرد که لهستانی ها به دنبال مربیان تیم ملی (مردان و زنان) هستند!

فدراسیون والیبال لهستان (PZPS) اخیراً اعلام کرد که به دنبال انتصاب سرمربیان جدید برای هدایت تیم های ملی والیبال مردان و زنان لهستان است. این فدراسیون جستجوی خود را برای نامزدهای بسیار با تجربه و ماهر از طریق وب سایت خود اعلام کرد. طبق این اطلاعیه آخرین مهلت برای درخواست ها ۲۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۹ آبان) خواهد بود.

به گزارش ایسنا، پیش از این رسانه های لهستانی اعلام کردند که قرار است ‌آندره‌آ آناستازی ایتالیایی دوباره سرمربی تیم ملی لهستان شود. آناستازی در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مربی تیم ملی والیبال لهستان بود. در آن زمان او طلای لیگ جهانی، نقره جام جهانی و برنز قهرمانی اروپا را با لهستان به دست آورد. با توجه به صحبت‌هایی که در رسانه‌های والیبالی مطرح است کنار گذاشته شدن هینن تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

سباستین سویدرسکی که چندی پیش رییس فدراسیون والیبال لهستان شد کار سختی برای انتخاب سرمربی تیم ملی مردان و زنام والیبال لهستان دارد. رییس فدراسیون جدید والیبال لهستان در نظر دارد که  نیکولا گربیچ را برای هدایت تیم ملی والیبال لهستان انتخاب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha