• جمعه / ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۰۲:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400082115971
  • منبع : فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی

فدراسیون بدنسازی: لغو اعزام تیم ملی به دلیل شرایط نامساعد امنیتی در لبنان

فدراسیون بدنسازی: لغو اعزام تیم ملی به دلیل شرایط نامساعد امنیتی در لبنان

فدراسیون بدنسازی می‌گوید سفر ملی پوشان پرورش اندام ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان، به دلیل «شرایط نامساعد امنیتی» در این کشور لغو شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حالی که تمام برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای حضور پرقدرت تیم ملی با ۲۴ ورزشکار در رقابتهای قهرمانی آسیا در کشور لبنان و شهر بیروت انجام شده بود، اما متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد امنیتی در کشور لبنان که به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب شده است، سفر ملی پوشان به این کشور منتفی شد.

اردوی تیم ملی پرورش اندام برای اعزام به این مسابقات تشکیل شده بود اما فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و به دلیل شرایط موجود در کشور لبنان و برای حفظ سلامت ورزشکاران مجبور به لغو این اعزام شد. 

 پیش از این فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، بارها در مکاتبه با فدراسیون جهانی نگرانی خود را بابت شرایط امنیتی لبنان بیان کرده و درخواست میزبانی خود را ارائه کرده بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۱ ۱۰:۲۷

چه بهانه مسخره ای

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۱ ۱۱:۰۵

چرا برای دیگر کشورها امنیت هست ولی برای ورزشکاران بدنساز ایرانی نیست؟ چرا؟...این چه شگرد غلط و زشت و ناپسند و خلاف حقی است که مسئولان و وزارت ورزش در ضایع کردن حقوق و افتخار آفرینی ورزشکاران بدنساز ایرانی اتخاذ کردا است؟.....این رویه بازی دادن و خودسری تصمیمات نابجا و نامتناسب در لحظه سوار شدن در پای پلکان هواپیما جهت اعزام به مسابقات آسیایی در بیروت،،،،بسیار زشت و شرم آور و پایمال کردت حقوق شهروندان ورزشکار (بدنساز)، ایرانی و پایمال کردن حق و حقوق آنها و خانواده هایشان و در کل افتخار آفرینی آنها و مردم منتظر پیروزی فرزندانشان است....و باعث ننگ و نفرت خواهد بود....

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۱ ۱۲:۳۵

کاملا مشخصه که دارند دروغ میگن و با زندگی جوانها بازی میکنن. فوتبال همین الان در لبنانه اونجا امنه برای فوتبال برای بدنسازی امن نیست؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۱ ۱۶:۱۱

دروغ محض

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۰۲

خدا از شما نگذرد، دست از سر جوان ایرانی بردارید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۱۹:۲۷

برای فوتبال امنه برای پرورش اندام نا امن؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۲۰:۰۳

ملت و جون های مردم رو نابود کردید .فقط ب فکر ادم هایی خودتون هستید شما اصلا ورزشکار نمیخوایید پرورش دزد و رانت خواری رو بیشتر قبول دارید تا قهرمان و پهلوان رو