• جمعه / ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1400082116211
  • منبع : دانشگاه اصفهان

لیگ برتر فوتسال بانوان

سرمربی فوتسال بانوان اصفهان: به ناهماهنگ بودنمان باختیم/ زهرا خانی: داوری ضعیف بود

سرمربی فوتسال بانوان اصفهان: به ناهماهنگ بودنمان باختیم/ زهرا خانی: داوری ضعیف بود
عکس آرشیوی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان می گوید در تیمش هر سه مقوله جوانگرایی، استفاده از نفرات بومی و استعدادیابی را در جریان لیگ انجام داده که برای آینده فوتسال اصفهان بسیار خوب است.

به گزارش ایسنا، راضیه جزایری امروز ( جمعه ۲۱ آبان‌ماه) پس از باخت ۲ بریک تیمش مقابل کیمیای اسفراین در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم، مشکل ما دیر بسته شدن تیم است. ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم.

وی افزود: جوان ترین تیم لیگ برتر هستیم. جوان گرایی، بومی گرایی و استعدادیابی را با هم انجام می‌دهیم و با وجود باشگاه‌های خوبی چون سپاهان و ذوب آهن هنوز بازیکنان بومی اصفهان در تیمهای دیگر توپ می زنند.

وی ادامه داد: بهترین بازیکنان هفته پیش بازیکن اصفهانی بود که در تیمی غیر از شهر خودش بازی می کند. اگر این حمایت‌های تداوم داشته باشد، مطمئنم اتفاق خوبی برای فوتسال اصفهان در آینده رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان با اشاره به ناهماهنگی تیمش گفت: متاسفانه کمی هم تیم به بحث داوری وارد شد و موجب از بین رفتن تمرکز تیم شد. فوتسال ظریف است و بازیکنان ما بی تجربه هستند و باید آبدیده شوند.

جزایری اضافه کرد: تیم اسفراین بازیکنان خوبی داشت که از فوتبال آمده بودند، بالا تنه های خوب و قوی داشتند و تمام مدت مقابل توپ می خوابیدند. از عملکرد تیمم به ویژه دروازه‌بان جوان تیم راضی هستم. روزها و سالهای خوبی را فوتسال اصفهان خواهد داشت و بازیکنان بومی اصفهان به شهرشان برمی گردند و این افتخارات برای فوتسال اصفهان خواهد بود.
 

سرمربی کیمیای اسفراین: داوری ضعیف بود/ تیم برتر میدان بودیم


همچنین سرمربی تیم فوتسال کیمیای اسفراین گفت: توپ  و میدان در این بازی در اختیار ما بود هرچند از ناحیه داوری بسیار آسیب دیدیم.

زهرا خانی پس از برد ۲ بر یک تیمش مقابل تیم هیات فوتبال اصفهان از هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: بازی خوبی بود، تمام مدت توپ و میدان در اختیار بازیکنان و تیم ما بود، موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: تیم اصفهان تیم جوانی است که آنها نیز با توجه به شرایطی که داشتند همانند ما برای پیروزی پا به میدان گذاشتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان اسفراین با انتقاد از قضاوت داوران گفت: متاسفانه داوری خوبی را شاهد نبودیم و دو موقعیت بسیار خوب که می توانستیم به گل برسیم خطایی صورت گرفت که داور از آن گذشت، در مجموع انتظار داریم که کمیته داوران نظارت بیشتری داشته باشد.

خانی افزود: اگر شرایط داوری مساعد بود و بازیکنان تیم هم دقت لازم را داشتند بازی با گل‌های بیشتری به پایان می رسید، هرچند از این پیروزی راضی هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha