• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400082216899
  • خبرنگار : 90047

زنان تکواندوکار ناشنوا به دنبال افتخارآفرینی در مسابقات جهانی

زنان تکواندوکار ناشنوا به دنبال افتخارآفرینی در مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا گفت: با آمادگی خوبی که بانوان تکواندوکار ناشنوا دارند، به دنبال کسب چند مدال در مسابقات جهانی تکواندو هستیم.

پریسا خانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت بانوان تکواندو کار ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی، اظهار کرد: مسابقات جهانی تکواندو ناشنوایان در بخش زنان و مردان از ۲۹ آبان به میزبانی کشورمان در خانه تکواندو برگزار می‌شود که در بخش بانوان در رشته پومسه و کیوروگی این مسابقات از ۳۰ آبان آغاز می‌شود و تا یکم آذر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی بانوان تکواندوکار ۴ مرحله اردو پیش بینی شده بود که آخرین اردو در خانه تکواندو در حال برگزاری است و تا ۲۶ آبان ادامه خواهد داشت.

خانی با اشاره به حضور ۱۲ بانوی تکواندوکار در مسابقات جهانی، گفت: بانوان تکواندو ناشنوا در دو بخش انفرادی و تیمی شرایط بسیار خوبی دارند و امید به کسب چند مدال در رشته پومسه و کیوروگی داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا در پاسخ به این پرسش که شرایط بانوان تکواندوکار در پومسه راضی کننده است یا کیوروگی، گفت: در پومسه انفرادی و تیمی با ترکیب مریم خدابنده، فاظمه زارع، زهرا ابراهیمی و مینا رفیعی زاده که از شرایط آمادگی بالایی برخوردار هستند، شانس زیادی برای کسب مدال طلا داریم.

خانی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی تکواندو ناشنوایان چون برای اولین بار برگزار می‌شود، سعی داریم همانند مسابقات آسیایی و المپیک بهترین عملکرد را داشته باشیم و با کسب مدال، تکواندو بانوان ناشنوا را در جهان مطرح کنیم.

وی در پایان یکی از مشکلات بانوان تکواندو ناشنوایان را تبعیض در پرداخت پاداش بین افراد سالم و ناشنوا عنوان کرد و افزود: امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که پاداش افراد سالم و ناشنوا یکسان دیده شود تا ورزشکاران ناشنوا با انگیزه بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha