• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۰۶:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400082217107
  • خبرنگار : 90047

خسروی خبر داد:

برگزاری مجامع فوق‌العاده ۲۱ فدراسیون ورزشی تا پایان سال

برگزاری مجامع فوق‌العاده ۲۱ فدراسیون ورزشی تا پایان سال

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی گفت: تلاش بر این است که مجامع فوق العاده ۲۱ فدراسیون ورزشی را تا پایان سال برگزار کنیم تا روند برگزاری مجمع انتخابات فدراسیونها با سرعت بیشتری انجام شود.

علیرضا خسروی در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان برگزاری انتخابات ۱۰ فدراسیون ورزشی که ثبت‌نام از کاندیداهای آنها انجام شده است، اظهار کرد: لیست تمام کاندیداهای این ۱۰ فدراسیون برای استعلام نهایی به مراجع ذیصلاح ارسال شده و منتظر جواب استعلام ها هستیم تا انتخابات را برگزار کنیم.

وی گفت: به جز ۱۰ فدراسیونی که ثبت نام از کاندیداهای آنها انجام شده و مجامع عمومی فوق العاده آنها برای تصویب اساسنامه جدید در حال برگزاری است، ۱۱ فدراسیون دیگر نیز که تا پایان سال دوره ۴ ساله آنها به اتمام می رسد و باید مجامع عمومی فوق العاده خود را برگزار کنند تا روند برگزاری مجمع انتخابات آنها با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ۸ فدراسیون دیگر نیز سرپرست انتخاب خواهد شد یا خیر؟ افزود: طبق اساسنامه جدید تا زمانی که دوره ۴ ساله رییس فدراسیونی به اتمام نرسد تا زمان برگزاری انتخابات نیازی به تعیین سرپرست نیست، مگر این که همانند فدراسیون اسکیت، چون رییس فدراسیون به دلیل ثبت نام در انتخابات، استعفاء داد مجبور شدیم سرپرست انتخاب کنیم. دادگر نیز چون دوره ۴ ساله او در تیراندازی به پایان رسیده بود، تا زمان برگزاری انتخابات برای این فدراسیون نیز سرپرست تعیین کردیم.

خسروی خاطرنشان کرد: اساسنامه جدید فدراسیونهای ورزشی یکی از بهترین اساسنامه هایی است که اگر اجازه اجرا به آن بدهند، انتخابات ۱۰ فدراسیون ورزشی و ۱۱ فدراسیونی که دوره ریاست ۴ ساله آنها تا پایان سال به اتمام می رسد، طبق زمانبدی پیش بینی شده امسال و سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: تلاش بر این است که پروسه برگزاری انتخابات فدراسیونها به صورت قانونی انجام شود تا مشکلی در برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha