• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082217176
  • خبرنگار : 50453

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان؛

جوان گرایی از دغدغه های مسئولیت من است/ برخی از کرونا فقط آمار و اخبار را می‌شنوند

جوان گرایی از دغدغه های مسئولیت من است/ برخی از کرونا فقط آمار و اخبار را می‌شنوند

ایسنا/همدان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا بر جوان گرایی به عنوان یکی از مولفه‌های موثر بر امنیت ملی تاکید کرد و گفت: این موضوع از دغدغه‌های من در دوران گذشته بوده که باید دست در دست یکدیگر بتوانیم به این موضوع اهتمام داشته باشیم.

به گزارش ایسنا؛ دکتر محمد مهدی مجذوبی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: بار سنگین مدیریت مجموعه علوم پزشکی بر دوش من  خواهد بود که امیدوارم با همکاری تمامی مسئولان بتوانیم این مسئولیت را به درستی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دکتر حیدری مقدم دو سال از مسئولیت خود را در دوران کرونا گذرانده و باید به این موضوع توجه داشته باشیم و از وی تشکر کنیم ، خاطرنشان کرد: نگاه برشی و مستمر با یکدیگر بسیار متفاوت بوده و برخی از کرونا تنها آمار و ارقام را می‌شنوند و این در حالیست که مجموعه علوم پزشکی به صور مستمر با موضوع کرونا سرو کار دارند.

دکتر مجذوبی تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان با لحظات تلخ و شیرینی مواجه هستند و با این مباحث در حال زندگی هستند و حتی در برخی موارد در صورت مواجه شدن با شرایطی که یک فرد برای درمان بضاعت نداشته باشند ب کمک یکدیگر وی را تحت درمان قرار می دهند.

رئیس علوم پزشکی یادآور شد: در دوران کرونا لحظات تلخ پرسنل علوم پزشکی بیشتر شد و آنها با صحنه‌های جان باختن یک مادر، نوجوان، کودک و جوان یا پدری ممکن است مواجه شده باشند که امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم به این موضوع اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: مدیریت جدید سعی خواهد کرد در حوزه بهداشت و درمان  و توسعه کمی و کیفی و در حوزه های مختلف پژوهشی و آموزشی کار را پیش ببرد  و از تمامی ظرفیت‌های موجود به نحو احسنت استفاده کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha