• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400082217245
  • منبع : نمایندگی سمنان

تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان

 تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان

ایسنا/سمنان در نشستی با حضور استاندار سمنان از تلاش های دکتر حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، تجلیل و مهندس ریواده به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار سمنان معرفی شد.

حبیب الله  خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تقدیر از همدلی های مردم و مسوولان استان اظهار کرد: خوشحال و خرسندم که فرازی از بهترین لحظات زندگی را در استان سمنان به مردم سمنان خدمت کردم.

وی افزود: در روز معارفه نیز خود را سرباز نظام و کارگزار دولت معرفی کردم و هم اکنون نیز خود را همچنان سرباز نظام و کارگزار دولت و سرآمد آنها خدمتگزار مردم می دانم.

خجسته پور تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه ها با همکاری همکاران خوبم در استانداری توانستیم‌ به وظایف سازمانی در خصوص خدمت به مردم جامع عمل بپوشانیم.

‍  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: امنیت پایدار همواره در استان سمنان وجود داشت که باید از تک تک اعضای شورای تامین به واسطه این اقدامات و صمیمیت تقدیر و تشکر کنم.

وی اضافه کرد: در حوزه سیاسی به عنوان رئیس ستاد انتخابات و ستاد امنیت انتخابات در دو مقطع زمانی ۳ انتخابات را برگزار کردیم که هر ۳ انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شد و در استان هیچگونه اعتراضی ثبت نشد.

وی ادامه داد: در حوزه پدافند غیرعامل، طرح جامع پدافند غیرعامل که در نقطه ابتدایی بود را در دستور کار قرار دادیم و با دریافت اطلاعات، این مهم را به انجام رساندیم و امروز می گویم که حدود ۵ ماه قبل طرح‌ جامع پدافند غیرعامل استان به اتمام رسیده و رونمایی شده است و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری نیز در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد.

خجسته پور با بیان اینکه در حوزه اجتماعی در بحث سمن ها رشد قابل توجه کمی و دوره های آموزشی را با وجود کرونا داشتیم و از کیفیت کاهش ندادیم خاطرنشان کرد: در بحث محله محور و توزیع اعتبارات برای اولین  بار به صورت کاربردی در استان اقدام کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: در بحث احزاب نیز توسعه کمی و کیفی داشتیم و خانه احزاب استان از اولین خانه های احزاب در سطح کشور بود که تشکیل شد و توانستیم وفاق و همدلی در جهت نشاط سیاسی ایجاد نمائیم.

معاون پیشین استاندار سمنان گفت: در بحث اتباع نیز اتباع زیادی در استان  حضور دارند؛ بالغ بر ۴۰ هزار نفر به صورت مُجاز در استان سکونت دارند؛ مهمانشهر مهاجرین با ۴ هزار سکنه به خوبی خدمت رسانی شد و در کمال مهربانی و عطوفت  اقدامات صورت گرفت و اتباع استان کمترین حاشیه امنیتی را برای کشور داشتند.

وی ادامه داد: البته مواردی خارج از این ۵ دفتر نیز بر عهده معاونت بود که  همکاری با دفتر بانوان، شورای مواد مخدر و کمیسیون قاچاق کالا و ارز از جمله این موارد بوده که  برحسب وظایف در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مطلوب اجرایی شد.

خجسته پور با تجلیل از رسانه های استان گفت: رسانه های استان در طول ۳ سال گذشته یک مطلب در خصوص معاونت سیاسی به بدی درج نکردند و ارتباط خوبی با رسانه های استان داشتیم و در حوزه شورای اطلاع رسانی نیز اقدامات به خوبی به پیش رفت.

وی تصریح کرد: حضور در اقصی نقاط استان و روستاهای دور دست انجام شد؛ روستاهایی که اذعان داشتند تاکنون هیج معاون استانداری در آنجا حضور پیدا نکرده که در این بازدید ها و سرکشی ها، اقدامات خوبی صورت کرفت.

وی با تقدیر از مهندس آشناگر استاندار پیشین سمنان و با تقدیر از فرمانداران استان گفت: از جناب آقای آشناگر که به بنده اعتماد کردند و این مسئولیت را سپردند تقدیر و تشکر دارم و  از جنابعالی که در فضای فعلی به بنده اعتماد کردید و مدتی را در محضر شما بودیم تقدیر و تشکر دارم و برای معاونت جدید نیز آرزوی توفیق دارم و هرآنچه که اندوخته دارم با برادری و رفاقت و صداقت در اختیار ایشان قرار خواهم داد.

 لزوم تداوم وفاق و همدلی در حوزه معاونت سیاسی استانداری

همچنین استاندار سمنان گفت: وفاق و همدلی بسیار مطلوبی که در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان وجود دارد، همچنان ادامه دار باشد.

  سید محمد رضا هاشمی، نیز در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تبریک ایام فرخنده میلاد امام حسن عسگری(ع) و سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان، با بیان اینکه خرسندم و خدا را شاکرم که در دوره زعامت مقام ‌معظم رهبری و دولت آیت الله رئیسی، خدمتگزار مردم استان سمنان هستم، گفت: نهمین سفر ریاست محترم جمهوری به استان ها، در استان سمنان بسیار خوب برگزار شد و در جلسه ای که در محضر آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری نیز بودیم، از سفر و برنامه‌ها به نیکی‌یاد کردند که از همه دست‌اندرکاران بحث سفر تقدیر و تشکر دارم.
وی با بیان اینکه امنیت پایدار استان با توجه به وسعت و پراکندگی روستاها، شاخص ترین ویژگی استان است، از اعضای شورای تامین و معاونت سیاسی استانداری به واسطه این موفقیت تقدیر کرد و افزود:از زحمات صادقانه خجسته پور که از نیروهای وفادار به انقلاب و زحمتکش هستند، تقدیر و تشکر دارم؛اقدامات خوبی در ارتباط با کرونا و مسائل امنیتی، تشکلها، احزاب و شهرستان ها، ائمه جمعه و خانواده معزز شهدا در زمان حضور ایشان صورت گرفت و در بحث سفر نیز بسیار تلاش نمودند که خداقوت میگویم.
هاشمی در باب انتصابات تاکید کرد: در این خصوص به هیچ عنوان عجله نخواهیم کرد؛ کار را باید با تدبیر به پیش برد و هیچگاه دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: جناب آقای ریواده برادر عزیز دیگری امروز به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب می شوند که از نیروهای وزارت کشور بوده و به مدت ۱۹ سال تلاش های خوب و صادقانه ای داشتند.
استاندار سمنان با بیان اینکه ریواده در مسئولیت های رئیس اداره سیاسی، بخشدار، معاون فرماندار،فرماندار و ریاست دبیرخانه شورای مواد مخدر سابقه فعالیت داشته است، به حضور وی در پست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد اشاره داشت و گفت: آقای ریواده در بحث مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین انتخابات بسیار زیبا مدیریت کردند و در حوزه انتخابات در مشهد، کوچکترین شکایت و اعتراضی را نداشتیم.
وی اضافه کرد: در بحث معتادان متجاهر نیز با مجموعه دادستانی و شهرداری به خوبی مدیریت و ساماندهی کردند که انشالله در این مقطع نیز کمک حال ما در استان باشند و بتوانند اقدامات مطلوب و ارزنده خود را در استان سمنان نیز به ثبت برسانند.
هاشمی در ادامه ابراز امیدواری کرد: انشالله وفاق و همدلی که در زمان آقای خجسته پور وجود داشت ادامه دار باشد و ما نیز از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.
استاندار سمنان در پایان با اشاره به این مهم که وفاداری و صداقت دو امر بسیار مهمی است که از مجموعه همکاران خود در مجموعه استانداری انتطار داریم، گفت:آقای ریواده نیز انسانی اخلاق مدار بوده و شانی جز خدمت برای خود قائل نیستند و انشالله شاهد اقدامات خوب در حوزه معاونت سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی از سوی ایشان خواهیم بود.

همچنین ریواده سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تقدیر از زحمات دکتر خجسته پور در زمان تصدی معاونت سیاسی اظهار کرد: در زمان سفر شاهد بودم که ایشان زحمات بسیاری کشیدند و مباحث را با برنامه پیش بردند.

وی با تقدیر از حسن اعتماد هاشمی، استاندار سمنان گفت: می کوشد که خدمتگذار خوبی برای مردم استان باشد.

سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان وعده داد: تلاش کند تا سیاست ها و راهبردهای دولت مردمی و ایران قوی و استاندار در استان را به پیش ببرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha