• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082317389
  • خبرنگار : 90111

اقدام توهین‌آمیز فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی بانوان ایران

اقدام توهین‌آمیز فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی بانوان ایران

فدراسیون فوتبال اردن بعد از شکست تیم ملی فوتبال بانوان این کشور برابر تیم ملی بانوان ایران تحقیق درباره جنیست بازیکن ایرانی را خواستار شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از rumonline، تیم ملی فوتبال بانوان اردن در مقدماتی جام ملت های آسیا به مصاف ایران رفت که این بازی بعد از تساوی در وقت‌های اصلی و اضافی به ضربات پنالتی کشیده شد که در آن ایران با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد تا جواز حضور در جام ملت های آسیا را کسب کند.

اکنون خبر رسیده که فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تحقیق درباره جنسیت حداقل یکی از بازیکنان ایرانی را خواستار شده است.

شاهزاده علی بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن در توییتی در این باره نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در این زمینه تحقیق و تفحص کند. ما از کمیته پزشکان مستقل AFC می خواهیم که تحقیق شفاف و واضحی درباره این بازیکن ایران و دیگر بازیکنان این تیم داشته باشد. به ویژه اینکه تیم ملی فوتبال بانوان ایران سابقه چنین رفتارهای را دارد».

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران ۳ مهر ۱۴۰۰ در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و در تاشکند ازبکستان در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال بانوان اردن به برتری دست یافت و راهی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شد.

شاگردان ایراندوست در دیدار نخست این رقابت‌ها مقابل بنگلادش نیز پیروز شده بودند.

اقدام توهین‌آمیز فدراسیون فوتبال اردن علیه تیم ملی بانوان ایران

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۱:۰۱

حالا توهین آمیز چرا؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۱:۳۶

کلا این نو نگاه از مسئولان به مردم ارث رسیده که هر کسی نظر و رفتار باب میل ما نکرد در هر جایی از جهان هم که باشه بهش انگ های مختلف بزنیم ، متاسفانه خیلی بده این نوع نگاه از بالا

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۲:۰۰

توهین آمیز بخاطر اینکه چرا قبل از بازی چنین فکری نکرده دوم فکر کرده دوجنسیتی در فوتبال هست سوم به بچه‌های ایرانی اعتماد نکرده چرا به بقیه کشورها گیر نداده .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۲:۱۸

توهین نیست؟ مگه بازی کن مرد لباس زنانه پوشیده؟ تازه میگه سابقه هم دارن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۱۳

چون از پزشک ای اف سی خواسته درباره جنسیت بانوی ایرانی تحقیق کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۲۱

ایران هم مقابله به مثل کند،چیزی که عوض داره گله نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۲۹

مثلا شما اگه دست پختت عالی باشه بعنوان یه مرد،بعد بهت بگن نه تو بعیده مرد باشی؛باید بررسی شه؛احتمالا تو زنی ،ناراحت نمیشی ولی اگه همینو به خانمت بگن چی؟ که باید بررسی شی!؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۳۶

چون یحتمل راست میگن :)

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۴۴

چون خبر نگاران از قلمشان جهت دار استفاده می‌کنند تا به اهدافی غیر از اطلاع رسانی دست یابند برادر

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۷:۴۲

بقولی آنکه حسابش پاک است از محاسبه چه باک است!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۲:۵۷

عمل رییس فدراسیون اردن نه فقط توهین آمیزه بلکه خلاف قوانین ای اف سی هست .هر شکایتی از این دست باید طبق اصل ۴۷ ای اف سی به طور کاملا محرمانه به کنفدراسیون ارسال بشه.همین کار که ی رییسی تو اردن تویت کنه جریمه سنگین داره.باید دید که آیا فدراسیون فوتبال ایران عکس العمل سریع انجام میده.فرصت خوبیه که اینا رو سر جاشون بنشانند تا دیگه هر بی سر و پایی نیاد به کشور ما توهین کنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۱:۵۸

این کجاش توهینه ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۲:۰۴

حتما توی رختکن دوربین مدار بسته گذاشتن یه چیزایی فهمیدن دیگه چند سال پیش هم بحث هایی در مورد دو جنسیتی بودن بعضی بازیکنان مطرح شده بود داخل ایران ...

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۲:۵۲

توهین توش نبود.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۲۲

طلا که پاکه چه احتیاج به خاکه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۳۱

داستان یک کلاغ و چهل کلاغه

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۳:۴۰

آیا فدراسیون ایرانی جوابی به این توهین بی شرمانه ندارند ؟ چرا ما ایرانی ازهمه کشورها توهین بشنویم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۴:۳۹

چرا یک کشور مثل اردن باید چنین جرأتی داشته باشد بنظر من ضعف از مدیران ماست که جرات می‌کنند چنین جسارتی کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۴:۵۴

این حرف که در گذشته چند نفر آقا در تیم ملی بانوان به بازی گرفته شده اند درست است؟ اگر درست است پس دیگر این درخواست بررسی جنسیت توهین آمیز نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۳:۰۹

این کنترل چندین با ر روی بازیکنا انجام میشه .در ضمن شکایت نباید تویت بشه باید طبق قوانین به صورت کا ملا محرمانه به ای اف سی ارسال بشه .عمل رییس فدراسیون اردن جریمه سنگین داره اگر فدراسیون فوتبا ل ایران درست برخورد کنه.بدون جنگ تبلیغا تی و کشا ندن این موضوع به رسانه ها.که فعلا در همه دنیا پخش شده این توهین آشکار.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۵:۲۳

مثه همه جای دنیا که از دوپینگ بودن ورزشکارا تست میگیرن ،بزارین این تست هم انجام بشه،چه اشکالی داراه؟؟مقاومت کردن در مقابل درخواست اردن یعنی تایید بر شک آنها.هر چند مدیران حتی با ما ایرانیها هم روراست نیستن چه برسه به امثال اردن یا کشور دیگه...

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۳ ۱۶:۵۸

با سلام و خدا قوت مسؤلین محترم لطفاً جواب این توهین بی شرمانه بدن یعنی اگه اردن نتیجه رو می‌برد کاری به جنسیت نداشتن این یک توهین هست که خانوم ها ضعیف هستن و حالا که ایران هم برده احتمالا مرد هستن و اگه مرد نبود می باخت ایران

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۰۶:۵۶

وقتی هم با مردم مشکل داری و هم با دنیای خارج اونوقت کشوری مثل اردن هم شاخ میشه