• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400082317802
  • خبرنگار : 50180

انتقاد شدید فرماندار کرمانشاه از چندگانگی قیمت‌ها در بازار

انتقاد شدید فرماندار کرمانشاه از چندگانگی  قیمت‌ها در بازار

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار کرمانشاه شدیدا انتقاد کرد و گفت: از سازمان صمت درخواست داریم با نظارت بر بازار با چندنرخی بودن قیمت ها برخورد جدی داشته باشد.

فضل الله رنجبر امروز(۲۳آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه از چندگانگی قیمت ها در بازار کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: چندگانگی قیمت ها در بازار و اینکه قیمت یک جنس در دو مغازه با فاصله 50 متر از هم با هم فرق دارد باعث گله مندی مردم شده، لذا از سازمان صمت درخواست داریم این موضوع را مدیریت کنند و با نظارت بر بازار با چندنرخی  بودن قیمت ها برخورد جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار افزایش قیمت ها این موضوع نیز مردم را آزار می دهد، تاکید کرد: این مشکل در بازار کرمانشاه باید حل شود.

رنجبر اشاره‌ای هم به ثابت بودن قیمت نان در کرمانشاه داشت و گفت: قیمت های جدید نان مربوط به کلانشهر تهران بوده و هیچ افزایش قیمتی برای نان در کرمانشاه نداشته ایم و اگر احیانا افزیش قیمت نان را داشته باشیم حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

راه اندازی نهضت واکسیناسیون در کرمانشاه 

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به راه اندازی نهضت فراگیر واکسیناسیون کرونا در شهرستان، گفت: در تلاشیم تا با راه اندازی این نهضت شاهد واکسیناسیون همه مردم شهرستان کرمانشاه در شهرها و روستاها باشیم.

رنجبر با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون کارکنان ادارات شهرستان کرمانشاه، افزود: با مدیرانی که کارکنان واکسن نزده داشته باشند، برخورد خواهد شد.

فرماندارکرمانشاه تاکید کرد: باید بسیج همگانی برای واکسیناسیون کرونا در دستورکار ادارات شهرستان کرمانشاه قرار گیرد تا کارمند واکسن نزده در شهرستان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: از مدیران شهرستان کرمانشاه خواسته شده تا روستاهایی که واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی داشته اند را در حوزه های مختلف مورد تشویق قرار دهند و ارائه خدمات به واکسن نزده ها را محدود کنند.

وی  با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۵ درصد مردم شهرستان  کرمانشاه واکسن کرونا دریافت کرده اند، گفت: از افرادی که تاکنون واکسن کرونا نزده اند درخواست داریم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان حتما برای دریافت واکسن اقدام کنند. 

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، گفت: با تکیه بر تفکر بسیجی می توان مشکلات را حل کرد، لذا مدیران باید تفکر بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رنجبر ادامه داد: بسیجیان چه در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب و در جریان جنگ تحمیلی و در دفاع از خاک کشور و چه در عرصه های دیگری مثل اجرای طرح حاج قاسم برای مقابله با شیوع کرونا خدمات فراوانی به نظام کرده و می کنند.

 فرماندار کرمانشاه سپس اشاره ای هم به پروژه های عمرانی در دست اقدام در حوزه شهرستان کرمانشاه در سال جاری داشت و گفت: امسال 420 میلیارد تومان در قالب 350 طرح و پروژه - بجز اعتبارات ردیف های ملی - به انجام پروژه های عمرانی در  شهرستان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده که باید ریال به ریال این اعتبارات را بر اساس تخصیص اعتبار هزینه کرده و با نظارت دقیق اعتبارات را جذب کنیم.

دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به مردم در زمستان در آماده باش کامل باشند 

رنجبر در ادامه با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، اظهار کرد: مدیران مرتبط با مدیریت بحران باید آمادگی لازم برای مقابله با هر بحرانی، چه بارندگی شدید و وقوع احتمالی سیل و یا بارش برف و مسدود شدن راه ها و یا هر بحران دیگری را در شهرستان کرمانشاه داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید دستگاه های خدمات رسانی مثل آتش نشانی، هلال احمر، شرکت گاز و ... برای خدمات رسانی به مردم در آماده باش کامل باشند تا مردم شهرستان در شهرها و روستاها مشکلی از حیث تامین سوخت یا هر نوع خدمات رسانی دیگر نداشته باشند.

رنجبر سوخت رسانی به روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید هیچ روستایی در حوزه شهرستان کرمانشاه داشته باشیم که برای تامین سوخت مورد نیاز خود در مضیقه باشد.

برنامه ریزی برای جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها 

 وی در ادامه اشاره ای هم به برنامه ریزی برای جمع آوری متکدیان و کارتون خواب های شهر کرمانشاه در محدوده  مسیر پل ولایت تا سه راه فرهنگیان داشت و گفت: از اداراتی مثل شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد و ... می خواهیم به طور مستمر به سراغ متکدیان و کارتون خواب ها بروند و اجازه ندهند تکدی گری در این محدوده باب شود.

وی افزود: در گذشته تنها متکدیان مرد را در این محدوده داشتیم، اما چند وقتی است متکدیان زن هم در این مسیر به چشم می خورند که اصلا شایسته کلانشهر کرمانشاه نیست.

 رنجبر با درخواست از رسانه ها برای آگاهی بخش به مردم برای عدم توزیع نذوراتشان در این محدوده، گفت: در جیب یکی از متکدیان مستقر وجوه میلیونی کشف کرده‌ایم که نشان از تکدی گری برنامه ریزی شده در این مسیر دارد، لذا به جد از شهروندان تقاضا داریم از توزیع نذورات خود در این محدوده صرف نظر کنند.

وی در  ادامه اشاره‌ای هم به مسدود شدن برخی پیاده روهای سطح شهر به دلایلی مثل ساخت و سازها داشت و گفت: باید با افرادی که پیاده روها را مسدود می کنند برخورد جدی شود و مدیران در این زمینه مقصر هستند.

باید مشکل کم‌آبی شهر کرمانشاه برای سال آینده حل شود

 فرماندار کرمانشاه سپس با تاکید بر جدی بودن مشکل تامین آب شرب شهر کرمانشاه به ویژه برای سال آینده، گفت: از دستگاههای مربوطه درخواست می شود هرچه سریعتر پروژه گاوشان را برای رساندن میزان آبدهی آن به 2500 لیتر بر ثانیه  تعیین تکلیف کنند تا تابستان سال آینده مشکل بی آبی در شهر کرمانشاه نداشته باشیم.

 رنجبر با اشاره به فعال شدن کمیته تامین آب شرب شهر کرمانشاه در شهرستان، گفت: باید هرطور شده مشکل تصفیه خانه آب سد گاوشان را حل کنیم.

 وی یادآور شد: آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان در برخی نقاط دارد که اگرچه تعدادی از نشتی ها رفع شده، اما از وزارت نیرو می خواهیم هرچه سریعتر این پروژه را برای مردم شهر کرمانشاه به سرانجام برساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha