• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400082317944
  • خبرنگار : 71661

لوکاشنکو بی توجه به بحران مهاجران، هاکی روی یخ بازی کرد!

لوکاشنکو بی توجه به بحران مهاجران، هاکی روی یخ بازی کرد!

رئیس جمهور بلاروس، در بحبوحه بحران مهاجران در مرز این کشور با اتحادیه اروپا، با بی‌توجهی به تهدید تحریم‌های جدید این اتحادیه علیه مینسک، "هاکی روی یخ" بازی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس که با ۶۷ سال سن، ۲۷ سال است که قدرت را در دست دارد، در تصاویری که در وبسایتش منتشر کرد، با یک لباس هاکی قرمز رنگ و در مسابقه‌ای دیده شد که تیم لوکاشنکو به گفته این وبسایت، توانست یک تیم منطقه‌ای مینسک را با نتیجه ۵-۲ مغلوب کند.

لوکاشنکو بی توجه به بحران مهاجران، هاکی روی یخ بازی کرد!

لوکاشنکو، در تصاویری از این مسابقه که به نظر می‌رسد با هدف نمایش بی‌تفاوتی وی نسبت به بن‌بست روابطش با غرب صورت گرفت، در حال کسب امتیاز و شادی با هم‌تیمی‌هایش دیده شد؛ در یکی از این تصاویر او حتی توانست تشویق تماشاچیان را از آن خود کند.

لوکاشنکو، مانند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و حامی اصلی او، طرفدار پر و پا قرص هاکی است و از آن برای ساخت تصویر مردی قوی از خود در بلاروس استفاده کرده است.

لوکاشنکو بی توجه به بحران مهاجران، هاکی روی یخ بازی کرد!

لوکاشنکو از سوی اتحادیه اروپا به مهندسی بحران در مرز خود، با پذیرش پروازهای حامل هزاران مهاجر و تسهیل مسیر آن‌ها برای ورود غیرقانونی به لهستان متهم شده است، اقدامی که خشم این اتحادیه را برانگیخته است.

اتحادیه اروپا در حال آماده‌سازی اعمال تحریم‌هایی جدید علیه بلاروس است.

تصاویر منتشر شده از این مسابقه هاکی، اشاره‌ای به بحران پناهجویان نکرد، اما دفتر ریاست جمهوری بلاروس در روز شنبه اعلام کرد لوکاشنکو دستور توزیع کمک‌هایی بشردوستانه به پناهجویان را داده است.

لوکاشنکو پیش‌تر، در روز شنبه، در مصاحبه‌ای با مجله وزارت دفاع روسیه، گفت که می‌خواهد سامانه موشکی اسکندر روسیه را که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را دارد، خریداری کرده و در جنوب و غرب بلاروس مستقر سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha