• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082318046
  • خبرنگار : 30054

هر آنچه در خرید و نصب کرکره برقی و جک درب پارکینگ باید بدانید

هر آنچه در خرید و نصب کرکره برقی و جک درب پارکینگ باید بدانید

ارائه خدمات در زمینه کرکره برقی، جک درب پارکینگ، دزدگیر اماکن، دوربین مداربسته و راهبند با بهترین لوازم و مدل ها در بازار این محصولات رواج پیدا کرده است .

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازه تک، در ساخت کرکره کنترلی برقی از تیغه های مخصوص، موتور و سایر تجهیزات استفاده می شود و به طور کلی می توان گفت تفاوت آن ها در نوع تیغه ها و موتور می باشد.

نصب کرکره برقی

برای مثال موتور هایی که در انواع قدیمی‌تر این محصول مورد استفاده قرار می گرفتند، دارای صدای زیاد و جنس تیغه های آن ها نیز ضعیف تر بوده است. از این رو برای برطرف کردن این مشکل تیغه های آلومینیومی یا فولادی جایگزین تیغه های قدیمی تر شدند.

قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث قیمت کرکره برقی برای مغازه و درب کرکره پارکینگ شویم باید بگوییم که امنیت انواع کرکره برقی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. پس واژه های مانند کرکره ضد سرقت و امثال آن را جدی نگیرید و فکر نکنید که یک نوع خاص کرکره ضد سرقت است و نوع دیگر ضد سرقت نیست. ولی نوع نصب در بالا بردن امنیت خیلی تاثیر گذار است و اگر بعضی قطعات خاص و البته ارزان قیمت نصب نشوند ، امنیت کاهش پیدا می کند. فروش و نصب کرکره برقی در تمامی شهر های ایران به صورت تخصصی در شرکت سازه تک شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کار شناسان ما جهت اطلاع از قیمت ها و راهنمایی در انتخاب نوع کرکره برقی خود تماس حاصل فرمایید.

رنگ الکترواستاتیک یا کوره‌ای تیغه کرکره برقی

با زیاد شدن اقلام استفاده از کرکره اتومات برقی نوع جدیدی از آپشن و امکان برای تیغه های کرکره برقی به وجود آمده تا بتوانید درب کرکره برقی مغازه و کسب و کار خود را با دیزاین داخلی و حتی دیزاین بیرونی مغازه تان همخوانی دهید. برای این منظور می توانید از رنگ کرکره برقی و یا پوستر و طرح کرکره برقی استفاده کنید. ما در این مقاله بررسی خدمات ایران کرکره در حوزه فروش رنگ کرکره برقی و طرح‌های آن می پردازیم. به جرات می توان گفت که بهترین رنگ کرکره برقی رنگ الکترواستاتیک می باشد. البته باید بدانید که رنگ الکترواستاتیک کرکره‌ برقی در مواردی مانند رنگ ماشین نیز استفاده می شود.

رنگ کرکره برقی امروزه تاثیر زیادی در افزایش فروش دارد چرا که می‌تواند تقریباً تمامی قسمت‌های مغازه شما را به یک همخوانی تبدیل کند. این همخوانی می تواند روی مخاطب و کسی که وارد مغازه شما می شود و یا حتی به آن نگاه می‌اندازد تاثیر گذاشته و درصد تبدیل شدن آن فرد به مشتری شما را تغییر دهد.

هر آنچه در خرید و نصب کرکره برقی و جک درب پارکینگ باید بدانید

نصب جک درب پارکینگ

امروزه جک درب پارکینگ یکی از ملزومات ساختمان ها شده است و کسی دیگر حاضر نیست از خودرو پیاده شود و درب پارکینگ را بازکند.جک پارکینگی بازار بزرگی دارد که در آن هم جک باکیفیت وجود دارد هم جک بی کیفیت. بنابراین برای خرید جک پارکینگی بهتر است نکاتی را بدانید تا شمارا برای خرید این محصول راهنمایی کند. حتما قبل از خرید جک برقی طول و وزن حدودی هرلنگه درب را به دست بیاورید ،زیرا دانستن طول و وزن درب اهمیت زیادی دارد و معمولا برای درب های پارکینگ با طول هر لنگه ۲/۵متر از شفت های متوسط و برای بیشتر از ۲/۵متر از شفت های بلند جک در استفاده می کنند .

جک درب پارکینگ یا جک پارکینگی دربازکن که با ریموت قابلیت اتومات کردن درب حیاط خودرویی را دارا است در تنوع مدل های جک برقی با توجه به برند آن کارکرد و عمر متفاوتی را دارد . مجموعه سازه تک با نازلترین قیمت جک درب برقی پارکینگ را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

هر آنچه در خرید و نصب کرکره برقی و جک درب پارکینگ باید بدانید

جک های پارکینگ معمولا در دو ولتاژ کاری ۲۲۰و ۲۴ولت به بازار عرضه می شوند.جک های پارکینگی ۲۲۰ولت قدرت بیشتری نسبت به جک های ۲۴ ولت دارند ولی این جک ها به دلیل متناوب بودن جریان برق شهر در تردد های بالا داغ کرده و ممکن است سوئیچ دمایی آنها قطع کرده و جک برای مدت ۳۰دقیقه تا زمان خنک شدن توقف کند. اما جک های پارکینگ ۲۴ولت در تردد های بالا داغ نمیشود و عملکرد بهتری دارد.درصورت قطع برق نیز جک های ۲۴ولت به دلیل امکان نصب باطری پشتیبان می‌توانند کار کنند ولی جک های ۲۲۰ولت این امکان را ندارد.

هر آنچه در خرید و نصب کرکره برقی و جک درب پارکینگ باید بدانید

پکیج جک درب پارکینگ اتوماتیک بازویی یا لولایی شامل : ۲ عدد بازو ، برد مدار فرمان به همراه باکس و ترانس ، ۲ عدد ریموت ، یک جفت چشمی فتوسل ، و فلاشر و متعلقات نصب می باشد. البته در پکیج های جک نایس و لایف شامل یک عدد ریموت می باشد. پیکج جک درب پارکینگ ریلی شامل : موتور ریلی ، ۴ متر شانه فلزی ، ۲ عدد ریموت ، یک جفت چشمی فتوسل ، فلاشر و متعلقات نصل می باشد. برخی برندها شامل شانه فلزی نمی باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی